Forum Klimatyzacja
Jaki Klimatyzator wybrać? Salon 23m2 - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Wątek: Jaki Klimatyzator wybrać? Salon 23m2 (/showthread.php?tid=10250)



Jaki Klimatyzator wybrać? Salon 23m2 - prefo86 - 2017-05-09

Witam,

Jestem na etapie adaptacji poddasza i chciałbym już powoli zakupić klimatyzację do mojego salonu, salon posiada 23m2 wysokość 230cm. Z uwagi na żone mam ograniczony wybór jednostki wewnętrznej " Wygląd" Cenę jaką mogę przeznaczyć to 4 000 zł łącznie z montażem. Moje typy to:

- VIVAX V-DESIGN ACP-12CH35AEVI ,

- Rotenso Kasi K35Vi Inverter


chodzi o prosty i nowoczesny kształt , Proszę o poradę który z tych dwóch klimatyzatorów wybrać?

Może polecicie jakiś inny dobry o nowoczesnym wyglądzie w tej cenie?

Bardzo proszę o pomoc nie znam się na markach klimatyzatorów...

Pozdrawiam Michał


Jaki Klimatyzator wybrać? Salon 23m2 - barbie - 2017-05-09

jak chcesz ładny wygląd kup kopię Ostatniej wieczerzy .moim zdaniem klima nie jest do oglądania,najlepiej ją zabudować w suficie .


Jaki Klimatyzator wybrać? Salon 23m2 - woman - 2017-05-10

Mozesz brać albo to albo to, vivax jest długo na rynku i serwis mają ok, zawsze pomogą. Roteneo krócej ale też daje radę, ubiegłoroczne kasi chłodziło jak dzikie. Wybór należy do Ciebie ale te dwie klimy jak na swoją cenę mają przyzwoite parametry i nic się nie powinno z nimi dziać przy dobrym montażu


Jaki Klimatyzator wybrać? Salon 23m2 - DBKlima - 2017-05-10

Zaproś instalatora niech ci doradzi co wybrać . To co wybrałeś to urządzenia mało popularne .


Jaki Klimatyzator wybrać? Salon 23m2 - woman - 2017-05-15

DBKlima napisał(a):Zaproś instalatora niech ci doradzi co wybrać . To co wybrałeś to urządzenia mało popularne .