![]() |
|
Podłączenie klimatyzacji do biozna - Wersja do druku +- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl) +-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Klimatyzacja samochodowa (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=15) +--- Wątek: Podłączenie klimatyzacji do biozna (/showthread.php?tid=10840) |
Podłączenie klimatyzacji do biozna - borysek020 - 2018-05-12 Witam chce podpiąć klimę w Bizonie mam już kompletną klimę z VW wento. Moje pytanie brzmi jak poprowadzić elektrykę żeby wszystko grało. Od początku: podpinam dmuchawę do prądu, przy załączonym 1 biegu z instalacji dmuchawy prąd wychodzi jednym kablem dalej, podpinam go pod przełącznik potem... (czujnik ciśnienia, po drodze jeszcze termostat z sondą gdzieś w okolicach parownika?),później pobudzenie na przekaźnik i dalej do sprzęgła sprężarki. Dobrze myślę? Największy problem mam z podpięciem czujnika ciśnienia na skraplaczu ma 4 piny nie bardzo wiem co gdzie podpiąć. Było by miło gdyby ktoś pomógł. Podłączenie klimatyzacji do biozna - frost-ch - 2018-05-12 borysek020 napisał(a):Witam chce podpiąć klimę w Bizonie mam już kompletną klimę z VW wento. Moje pytanie brzmi jak poprowadzić elektrykę żeby wszystko grało. Od początku: podpinam dmuchawę do prądu, przy załączonym 1 biegu z instalacji dmuchawy prąd wychodzi jednym kablem dalej, podpinam go pod przełącznik potem... (czujnik ciśnienia, po drodze jeszcze termostat z sondą gdzieś w okolicach parownika?),później pobudzenie na przekaźnik i dalej do sprzęgła sprężarki. Dobrze myślę? Największy problem mam z podpięciem czujnika ciśnienia na skraplaczu ma 4 piny nie bardzo wiem co gdzie podpiąć. Było by miło gdyby ktoś pomógł.Mniej więcej dobrze pres skraplacza podwójny rozłącza awaryjnie i załącza wentylator , musisz dobrze zrobić napęd sprężarki ,najlepiej daj dodatkowe koło i pasek napędowy , w żadnym wypadku nie wykorzystuj napędu filtra odśrodkowego lub alternatora ,powodzenia Podłączenie klimatyzacji do biozna - radekrp90 - 2018-05-15 ![]() Piny 1-2 - zwarte dla ciśnień 1.5-32 bar więc pod to podłączasz sprzęgło i wentylator skraplacza (bieg I). Piny 3-4 - zwarte dla ciśnienia powyżej 16 bar - tu podłączasz II-gi bieg wentylatora skraplacza. Przycisk podłączasz pod termostat parownika (to co nazywasz sondą), z termostatu podłączasz się pod pin 1 presostatu. Pin 2 podłączasz sobie do przekaźnika sprzęgła. Pin 3 powinien być podłączony po zapłonie, a pin 4 podłączony do wentylatora na bieg drugi. |