Forum Klimatyzacja
Podłączenie klimatyzacji do biozna - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Klimatyzacja samochodowa (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Wątek: Podłączenie klimatyzacji do biozna (/showthread.php?tid=10840)



Podłączenie klimatyzacji do biozna - borysek020 - 2018-05-12

Witam chce podpiąć klimę w Bizonie mam już kompletną klimę z VW wento. Moje pytanie brzmi jak poprowadzić elektrykę żeby wszystko grało. Od początku: podpinam dmuchawę do prądu, przy załączonym 1 biegu z instalacji dmuchawy prąd wychodzi jednym kablem dalej, podpinam go pod przełącznik potem... (czujnik ciśnienia, po drodze jeszcze termostat z sondą gdzieś w okolicach parownika?),później pobudzenie na przekaźnik i dalej do sprzęgła sprężarki. Dobrze myślę? Największy problem mam z podpięciem czujnika ciśnienia na skraplaczu ma 4 piny nie bardzo wiem co gdzie podpiąć. Było by miło gdyby ktoś pomógł.


Podłączenie klimatyzacji do biozna - frost-ch - 2018-05-12

borysek020 napisał(a):Witam chce podpiąć klimę w Bizonie mam już kompletną klimę z VW wento. Moje pytanie brzmi jak poprowadzić elektrykę żeby wszystko grało. Od początku: podpinam dmuchawę do prądu, przy załączonym 1 biegu z instalacji dmuchawy prąd wychodzi jednym kablem dalej, podpinam go pod przełącznik potem... (czujnik ciśnienia, po drodze jeszcze termostat z sondą gdzieś w okolicach parownika?),później pobudzenie na przekaźnik i dalej do sprzęgła sprężarki. Dobrze myślę? Największy problem mam z podpięciem czujnika ciśnienia na skraplaczu ma 4 piny nie bardzo wiem co gdzie podpiąć. Było by miło gdyby ktoś pomógł.
Mniej więcej dobrze pres skraplacza podwójny rozłącza awaryjnie i załącza wentylator , musisz dobrze zrobić napęd sprężarki ,najlepiej daj dodatkowe koło i pasek napędowy , w żadnym wypadku nie wykorzystuj napędu filtra odśrodkowego lub alternatora ,powodzenia


Podłączenie klimatyzacji do biozna - radekrp90 - 2018-05-15

[Obrazek: golf-mk4-6704.png]
Piny 1-2 - zwarte dla ciśnień 1.5-32 bar więc pod to podłączasz sprzęgło i wentylator skraplacza (bieg I).
Piny 3-4 - zwarte dla ciśnienia powyżej 16 bar - tu podłączasz II-gi bieg wentylatora skraplacza.

Przycisk podłączasz pod termostat parownika (to co nazywasz sondą), z termostatu podłączasz się pod pin 1 presostatu. Pin 2 podłączasz sobie do przekaźnika sprzęgła.
Pin 3 powinien być podłączony po zapłonie, a pin 4 podłączony do wentylatora na bieg drugi.