Forum Klimatyzacja
Golf 4 Sanden sd7v16 - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Klimatyzacja samochodowa (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Wątek: Golf 4 Sanden sd7v16 (/showthread.php?tid=10957)



Golf 4 Sanden sd7v16 - Lukasix - 2018-06-25

Witam
mam mk4 1.9 tdi climatronic sprężarka Sanden sd7v16 i problem był taki ze wcześniejszą sprężarke mechanik uznał za przytarta ciężko chodziła, zrywala sprzęgło miała również spory luz na kole prasowym wymieniłem i oczywiście uzywka też ma problem tle że chodzi ładnie lekko załącza się a problem taki ze z tego co mówi mechanik jest mała różnica cisnien i ciśnienie LP jest zbyt wysokie. Przez to też chłodzenie jest znikome a nawet nie ma go wcale
Doczytałem że w tych modelach lubil wysiąść zaworek sterujacy który jest wymienny myślicie ze może być on przyczyną?
Warto na próbę wymienić sam zaworek? Czy poprostu szukać innej używki :-(?

Czy przy wymianie sprężarki konieczna jest wymiana zaworu rozpreznego oraz osuszacza?


Golf 4 Sanden sd7v16 - Jarek79kk - 2018-06-25

jak kupujesz jakies stare graty to daruj sobie zawor czy osuszacz


Golf 4 Sanden sd7v16 - Lukasix - 2018-06-27

A coś mądrego masz do powiedzenia? Czy piszesz byle posty nabić?

Bo jak tylko na tyle Cię stać to szału niema;-)
Ale każdy się uczy więc na Ciebie tez przyjdzie czas.


Golf 4 Sanden sd7v16 - essoM - 2018-06-28

Bardzo mądrze ci napisał tylko nie ogarniasz sensu tej odpowiedzi.
Wkładasz uzywke ktorej stanu nie znasz.... to jakbys zagral na loterii. Po jaką #@$&§ powiekszac niepotrzebnie koszty.
Jedz do kogos kto ma wiedze i narzędzia zeby ustalic co jest powodem zamiast w ciemno graty podmieniać.


Golf 4 Sanden sd7v16 - Whisky - 2018-06-28

Nie słuchaj ich, wymieniał śmiało a co Ci zależy Big Grin


Golf 4 Sanden sd7v16 - radekrp90 - 2018-06-29

Możesz wymienić ten zaworek (o ile faktycznie sprężarka ta "nowa" nie jest przytarta, i jest szczelna).
Musisz tylko pamiętać, że koszt samych części to około 100-150 zł (aby zrobić to porządnie ale bez wymiany uszczelnień czołowych).

Ja to robiłem w Passacie B4 i działało. Możesz poszukać tematu m.in. na forum VW Golfa.

Kolejna sprawa, skoro stary kompresor był przytarty to czy układ był płukany? Może to jest powodem zablokowania zaworka?