Forum Klimatyzacja
Jednostka wewnętrzna i dobór jednostki zewnętrznej - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Wątek: Jednostka wewnętrzna i dobór jednostki zewnętrznej (/showthread.php?tid=10970)



Jednostka wewnętrzna i dobór jednostki zewnętrznej - Cabana - 2018-08-06

Witam.
Od razu wspomnę, że jestem tu nowy i nie mam żadnego doświadczenia w tej dziedzinie.
Nie planuję nic sam montować, bo się nie znam, ale chcę troszkę zagłębić się w temat klimatyzacji i poznać odpowiedź na nurtujące pytania.
Wpadła mi w ręce praktycznie nowa jednostka wewnętrzna LG P18RK NSC. Moc podana na tabliczce 5 200W (chłodzenie).
Mam więc pytanie czy nie posiadając oryginalnej jednostki zewnętrznej można podłączyć jakąś inną? Np. jakiegoś samsunga? Chodzi mi o to czy to będzie działać? Nawet nie wiem jak te jednostki są ze sobą połączone, czy używają jakiegoś kabla przez który się komunikują czy może tylko jednostka wewnętrzna w odpowiednim momencie podaje napięcie na jednostkę zewnętrzną i ją po prostu załącza, bez żadnej komunikacji?
Oczywiście domyślam się, że musiałbym posiadać jednostkę zewnętrzną o mocy tych 5 200W i musiałaby pracować na tym samym czynniku co wewnętrzna.
Ale czy to ma prawo działać?


Jednostka wewnętrzna i dobór jednostki zewnętrznej - obser - 2018-08-06

Tylko Ci ruszy z P18RK.UE1


Jednostka wewnętrzna i dobór jednostki zewnętrznej - Cabana - 2018-08-06

Czyli te jednostki się jakoś ze sobą komunikują i to jest problemem?


Jednostka wewnętrzna i dobór jednostki zewnętrznej - obser - 2018-08-06

Tak, muszą gadać ze sobą swoim niepowtarzalnym językiem.
W erze on-off-ów różne cyrki były możliwe, ale to prehistoria dzięki naszej kochanej UE.


Jednostka wewnętrzna i dobór jednostki zewnętrznej - jack63 - 2018-08-07