Forum Klimatyzacja
WYBÓR KLIMATYZACJI SPLIT - nie wiem, nie znam się i nie orientuję się - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Wątek: WYBÓR KLIMATYZACJI SPLIT - nie wiem, nie znam się i nie orientuję się (/showthread.php?tid=11034)

WYBÓR KLIMATYZACJI SPLIT - nie wiem, nie znam się i nie orientuję się - 15051973 - 2018-08-03

Dzień dobry,
Jak w temacie, posiadam mieszkanie o łacznej powierzchni 80 m2, okna na wschodnią stronę, wyskość pomieszczeń około 2,60. Wiem mniej więcej jak wydajne klimy muszę mieć, plan jest taki zeby były dwie - mama dwa balkony więc jedna, mniejsza klima będzie w mniejszym pokoju, który sąsiaduje z sypialnią (to razem około 25m2) a większa klima na drugim balkonie gdzie jest salon z aneksem kuchennym (około 40 m2). Myślę ze to powinno wystarczyć. a
Zaproponowano mi poniższe zestawy i nie wiem na jaki z nich się zdecydować.

Salon - modele 5kW

1.LG S18EQ 5,0kW

2.Toshiba Mirai 4,4kW

3.Gree LOMO ECO 4,6kW

Mniejszy pokój - model 2,5kW

1.Gree LOMO ECO 2,5kW - ten zostanie ze wzgledu na grzanie w niższym zakresie temperatur, potrzebuje czasami zimą dogrzewać pokój bo okna niby szczelne a zawsze ciągnie tam zimnem, to wietrzna strona budynku i jak wieje lodowaty, mroźny wiatr to włazi przez kazdą szczeline, Czesto musiałem dogrzewac jakimś piecykiem elektrycznym i zasłaniałem kocem zwiniętym w rulon okna na wysokości podłogi.

Największy dylemat mam z wyborem klimy do salonu. Sugestia jest tak żeby brać Toshibę ale ten Gree kusi dłuższą gwarancją, dodatkowymi bajerami jak wifi i jonizacją powietrza, ma dobre grzanie w niższym zakresie temperatur zenętrznych niz ta Toshiba. LG jakoś w ogóle nie jest brany pod uwagę, nie wiem może to błąd z mojej strony ?

Będę wdzięczny za pomoc w wyborze.
Pozdrawiam.