Forum Klimatyzacja
Klimatyzacja w pokojach - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Wątek: Klimatyzacja w pokojach (/showthread.php?tid=11419)



Klimatyzacja w pokojach - Boczek12 - 2019-06-14

Witam.
W związku z tym że panują afrykańskie upały planuję zamontować klimatyzację w mieszkaniu. Problem jest taki że mam mieszkanie 64 m. Na klimie zależy mi głównie w salonie i sypialni czyli jakieś 30-35 metrow tylko że są one oddzielone korytarzem. Nie ukrywam że jestem dość zielony w tym temacie więc jak się za to zabrać. Czytałem trochę u multisplitach ale są one dość drogie i w tym wypadku nie wiem czy jest sens. Czy lepiej kupić jeden mocny klimatyzator. Zaznaczam że chciałbym się zmieścić tak w kwocie do 4000 zł.
Z góry dziękuje za pomoc.


Klimatyzacja w pokojach - buldoggg - 2019-06-14

generalnie jakbyś dziś zamówił montaż klimatyzacji to może pod koniec sierpnia przyjedzie firma i ci zainstaluje,generalnie dobre firmy maja tyle roboty(bo jak sam wspomniałeś "afrykańskie upały" trzeba było zakładać wcześniej Smile

jeżeli chodzi o chłodzenie 2 pomieszczeń jednym klimatyzatorem typu split to nie licz że będzie super,bo w jednym pokoju będziesz miał np 18 stopni a w 2 będziesz czuł lekki spadek temperatury,przy czym trzeba zaznaczyć,że takie schładzanie innych pomieszczeń gdzie nie ma w nich klimy to urządzenie musi pracować przez cały dzień od rana do wieczora żebyś poczuł różnice(około 5-6h) i oczywiście sprężarka dostaje w dupę,ponieważ chodzi non stop na max obrotów,jeżeli nie chcesz multi bo za drogo to kup zwykłego splita,zamontuj w salonie i w tym roku spij w te upały tam,a w przyszłym roku kupisz 2 klimatyzator do sypialni.


Klimatyzacja w pokojach - Boczek12 - 2019-06-14