![]() |
|
Zabierak 6SEU14C - Wersja do druku +- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl) +-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Klimatyzacja samochodowa (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=15) +--- Wątek: Zabierak 6SEU14C (/showthread.php?tid=11450) |
Zabierak 6SEU14C - Whisky - 2019-06-24 Panowie, jak to jest że zerwało nie to co się miało zerwać? Słaby materiał? Montowany w zeszłym roku... Dodam jeszcze że w zeszłym roku odkręciła się ta tarcza za zabierakiem i dodałem kropelkę kleju do gwintu. Może coś z silnikiem nie tak? Ciśnienia w normie ale zastanawiam się nad olejem ponieważ przy odzysku było 280g na 440g i 29oleju gdzie nawet nie był wymieszany olej z czynnikiem bo klima już nie działa parę tygodni.
Zabierak 6SEU14C - maciek444 - 2019-06-25 Może sprzegielko na alternatorze stoi jeżeli występuje lub rzeczywiście przeolejony. Ostatnio też w jakiejś toyocie odzyskałem tyle oleju ale wszystko od lat bez probleu działało to tak samo wpuscilem Zabierak 6SEU14C - Whisky - 2019-06-25 W tej toyocie sprężarka sąsiaduje z napinaczem wałem i wspomaganiem kierownicy. Po zamontowaniu nowego zabieraka raz wykręciła mi się osłona zabieraka ale mniejsza o to. Ciśnienie LP koło 0 bar i jutro wymieniam dysze a jeśli to nie pomoże to będę musiał szukać ten elektryczny zawór za dysza. Patent toyota... Zabierak 6SEU14C - gajdek419 - 2019-06-27 Niestety, nowa część jest azjatycka = kształt jak oryginał ale materiały już nie... Wydaje się, że gdyby układ był przeolejony to i ciśnienia nie były by ok tak jak piszesz. Zabierak 6SEU14C - Whisky - 2019-06-27 Na tą chwilę wymieniłem dławik i napełniłem 440g czynnika z początku nie działało jak powinno i podłączyłem sterownik PWM. Pobawiłem się mocą i po chwili wróciło wszystko do normy. Gazowałem odpalałem z 2 godziny i klima hula idealnie czyli 2/12bar przy 35C w cieniu. Jeszcze się zastanawiałem czy zawór w sprężarce przypadkiem się nie wiesza ale już nie mogłem nic więcej grzebać bo działa. Moja teoria jest taka że dławik blokował przepływ a sprężarka robiła próżnię i przy wysokich obrotach po prostu ją zablokowało i wyrwało zabieraki. Fakt muszą być liche skoro zabezpieczenie nie wyrwało..... |