Forum Klimatyzacja
Dobra cena split to jaka? - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Wątek: Dobra cena split to jaka? (/showthread.php?tid=12032)



Dobra cena split to jaka? - STYRO - 2020-09-05

Cześć,

Witam wszystkich, jestem zupełnie nowy, zielony w temacie i chciałem Was o coś zapytać. Pytanie może trochę lamerskie, ale proszę , abyście zechcieli poświęcić minutkę albo pół na odpisanie. Hejt też jakoś przeżyję. Ok, do rzeczy:

Zawodowo zajmuję się handlem, ale zupełnie inna branża. Mam możliwość zakupu w Europie partii klimatyzatorów split i multi jak również przenośnych. Marka zupełnie w Polsce nieznana, ale klimatyzatory doskonale znane, bo tłucze je Midea w milionach sztuk, a na naszym rynku różnią się naklejką i sprzedawane są pod różnymi markami np. MDV (All Easy), Hyundai, Kaisai, HTW i sporo innych.

Czyli jest towar znany przez instalatorów to plus. Minus jest taki, że to nowa marka, nieznana. Drugi minus - to jest to samo co inne aparaty OEM Midei, w związku z tym konkurować można tylko ceną (i obsługa posprzedażową).

I teraz najważniejsze dla mnie pytanie, bo jak mówię, nie jestem z branży i nie znam cen jakie macie:

- jak jest cena brutto atrakcyjna wg Was instalatorów, która sprawiłaby, że "zdradzilibyście" swoje MDV czy Kaisai i zapłacili za tę inną markę przykładowo dla splitów 2,6 - 3,5 - 5,2 czy 7,1 kW.

Bardzo proszę o szczere odpowiedzi, bez takich, że np. 2,6 kW za 200 bym brał albo za 600 czy za 900. Nie wiem, może nie powinienem pytać o takie rzeczy na ogólnym, w takim razie bardzo proszę o info na pw, może nie każdy chce chwalić się po ile kupuje od importera.

Dziękuję z góry!


Dobra cena split to jaka? - byniom - 2020-09-06