Forum Klimatyzacja
Jaka klima do gabinetu stomatologicznego?? - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Wątek: Jaka klima do gabinetu stomatologicznego?? (/showthread.php?tid=1354)



Jaka klima do gabinetu stomatologicznego?? - Nestor - 2008-06-25

Witam,
W związku z brakiem wentylacji w pomieszczeniu gabinetu stomatologicznego, zmuszony jestem zamontować klimatyzator. Jestem zielony w tym temacie i proszę o pomoc jakie firmy polecacie, a jakich nie, na co zwrócić uwagę? Oczywiście interesuje mnie sprzęt całoroczny, a więc dobrze by było, żeby jego pazerność na prąd była jak najmniejsza.
Pomieszczenie ma powierzchnię 20m2 i wysokość 2,75m, więc kubatura wynosi 55m3.
Bardzo proszę o pomoc, gdyż jest to sprawa pilna.
Gdzie najlepiej kupować taki sprzęt? Czy jest sens kupować w marketach czy raczej tego unikać?


Jaka klima do gabinetu stomatologicznego?? - aro-wroclaw - 2008-06-26

Witam a jaka to cześć polski jak koło Wrocławia do przyjadę zrobię ofertę


Jaka klima do gabinetu stomatologicznego?? - Nestor - 2008-06-26

No to kawałek drogi. Małopolska. 40 km na wschód od Krakowa.


Jaka klima do gabinetu stomatologicznego?? - crocens - 2008-06-26

Witam,
klimatyzator sluzy do ochladzania powietrza, nie do wentylowania pomieszczenia. Jednakże w większości modli kasetonowych jest możliwość dorobienia zaciągu świeżego powietrza z zewnątrz. Wymaga to małej przeróbki w obrębie jednostki. Takie klimatyzatory ciężko dostać w markecie, jednak zdecydowanie odradzam kupno w takim miejscu, zaoszczędzimy na kupnie, jednak ewentualny serwis będzie dużo droższy. Dodatkowo dla zachowania gwarancji będzie musiała zamontować go firma, która z pewnością policzy więcej za tę usługę.
Z firm polecam Sinclair, LG, Fujitsu

Pozdrawiam!