![]() |
|
picasso - Wersja do druku +- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl) +-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Klimatyzacja samochodowa (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=15) +--- Wątek: picasso (/showthread.php?tid=3555) |
picasso - przemekbosch - 2010-06-04 witam Mam taki problem z klima w picasso 2001r 1,8benzyna. Zaczne od poczatku klient przyjechał ze nie chłodzi klima nabiłem czynnikem 650g sprawdzam ciśnienie przy 24st.C co sie okazuje jest LP ok3 HP ok 15-16 a z kratek 14st. i czym pochodzi dluzej tym cieplejsze powietrze leci. Ja podejrzewam zawór ale mozecie popowiedziec co moze byc moze ktos sie spotkal z podobnym problemem aa jak trzymam a wyzszych obrotach to z kratek leci zimniejsze powietrze. pozdrawiam picasso - max - 2010-06-04 Pierwsza myśl która mi się nasuwa to stwierdzenie o słabym odprowadzaniu ciepła ze skraplacza. Czy lamelki są drożne i czy wentylatory włączają się w odpowiednim czasie? Pozdrawiam. picasso - przemekbosch - 2010-06-04 lamelki wporzadku a wentylator jest tylko jeden z przodu po wlaczeniu klimy chodzi caly czas picasso - przemekbosch - 2010-06-04 a teraz jeszcze sprawdzilem jak auto chodzilo na wolnych obrotach to z kratek 19st.C i przewód HP goracy a LP letni tez . Gdzie z spoczatku LP lodowaty byl. podrawiam picasso - max - 2010-06-04 Jeżeli układ nie jest przeładowany to ja bym się dalej czepiał wymiany cieplnej skraplacza. Masz czas to zrób od nowa cały cykl. A może powietrze w układzie... picasso - przemekbosch - 2010-06-04 Powatarzałem cykl 5 raz ale jeszcze raz zrobie i dam mniej czynnika zobcze powietrze nie wydaje mi sie uklad nie byl otwarty .Patrzylem na lamelki jeszcze raz chyba ze od wewnatrz cos z nimi jest picasso - wally - 2010-06-04 Nie jestem specem tylko uzytkownikiem ale moze pomoge. Mialem tak ostatnio we wlasnej Hondzie Civic - cisnienia niby ok a temp. z kratek nie chciala zejsc ponizej 9-10st. Okazalo sie ze filtr kabinowy byl zawalony tak bardzo, ze ograniczal przewiew do minimum i bycmoze dochodzilo do oblodzenia parownika a termometr za nim czul ciagne cieple powietrze i pompowal czynnik. Po wymianie filtra jak reka odjal, 6-7st. z kratek przy +23stC, w koncu przewod LP zaczal pokrywac sie rosa. picasso - wally - 2010-06-04 A - sprawdz czy wystepuje wyrazna roznica temp. na skraplaczu na wejsciu i wyjsciu i podaj cisnienia po kilku minutach pracy klimy. Jesli to zawalony skraplacz, bedzie on rozgrzany do czerwonosci i cisnienie poleci ponad 20-25 picasso - Robert81r - 2010-06-04 A to jest jakis klimatronik czy manual ? Moze panel albo cos ze sterowaniem ? np klima zalaczona, ale dodatkowo ogrzewanie daje ? Probowales na zimnym czy cieplym silniku ? |