Forum Klimatyzacja
Jaka powinna być moc klimatyzatora dla 46m2 - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Wątek: Jaka powinna być moc klimatyzatora dla 46m2 (/showthread.php?tid=4020)

Jaka powinna być moc klimatyzatora dla 46m2 - sieniek - 2010-08-04

Witam wszystkich szanownych forumowiczów.

Od jakiegoś czasu mam zamiar kupić i zamontować w domu klimatyzator naścienny typu Split.
Niestety jestem zielony i nie mam pojęcia, jaką moc powinien posiadać taki klimatyzator do pomieszczenia 46 m2 i wysokości 2,65m. W pomieszczeniu są 4 okna plastikowe k1,1, dwa z nich od południa (powierzchnia łączna 9m2) oraz 2 okna od wschodu (powierzchnia łączna 4m2). Moc zainstalowanych urządzeń elektrycznych to około 500Wat. W pomieszczeniu mogą przebywać jednocześnie maksymalnie 3 osoby.
Prosiłbym o informację, jakiej mocy klimatyzator należy zainstalować?
Liczę na Waszą pomoc.
Pozdrawiam.

Jaka powinna być moc klimatyzatora dla 46m2 - Shitashii - 2010-08-05

Inverter 3,5kW lub on/off 5kW.

Jaka powinna być moc klimatyzatora dla 46m2 - artur007 - 2010-08-05

czemu inverter 3.5 a nie 5kW??

Jaka powinna być moc klimatyzatora dla 46m2 - nowy25 - 2010-08-05

Ponieważ INVERTER kręci się do 130% a jak schłodzi pierwsze ciepło to i 2,5 by śmigało

nowy25 napisał(a):Ponieważ INVERTER kręci się do 130% a jak schłodzi pierwsze ciepło to i 2,5 by śmigało
Coś w ten deseń!

Jaka powinna być moc klimatyzatora dla 46m2 - sieniek - 2010-08-05

Shitashii napisał(a):Inverter 3,5kW lub on/off 5kW.

W takiej sytuacji mam do Was kolejne pytanie, jaki niedrogi klimatyzator możecie mi polecić (do 2000 PLN).