Forum Klimatyzacja
FOCUS, 2004 rok,1.8Tdci problem ze zlokalizowaniem "miejsca ucieczki" - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Klimatyzacja samochodowa (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Wątek: FOCUS, 2004 rok,1.8Tdci problem ze zlokalizowaniem "miejsca ucieczki" (/showthread.php?tid=4356)



FOCUS, 2004 rok,1.8Tdci problem ze zlokalizowaniem "miejsca ucieczki" - VIK - 2010-11-21

Witam serdecznie, potrzebuję podpowiedzi, gdzie typowo, w miejscach niewidocznych, może spylać czynnik.
Zlokalizowałem standardowo zardzewiałą opaskę na osuszaczu, wymieniłem, wymieniłem też wkład wentyla na skraplaczu, wygląda, że jest szczelne, a znika gaz w przeciągu tygodnia. Próżnię trzyma ładnie, ani na UV, ani "gejgerem" do detekcji wycieków nie mogę za pierona tego wyczaić. Miał ktoś coś ciekawego w temacie Focusa?


FOCUS, 2004 rok,1.8Tdci problem ze zlokalizowaniem "miejsca ucieczki" - mg - 2010-11-21

Sprawdź rurki w prawym nadkolu.


FOCUS, 2004 rok,1.8Tdci problem ze zlokalizowaniem "miejsca ucieczki" - Tadeusz4321 - 2010-11-21

mg napisał(a):Sprawdź rurki w prawym nadkolu.
Przecież osuszacz jest w prawym nadkolu i gość sprawdzał.


FOCUS, 2004 rok,1.8Tdci problem ze zlokalizowaniem "miejsca ucieczki" - VIK - 2010-11-21

Zapewne sprawdzę raz jeszcze, chyba światlo pogaszę w warsztacie, bo na prawdę siwieję przez ten wózek Smile Zdarza się puszczać Focusom - nie wiem, na sprężarce, na parowniku, nie daj Bóg??


FOCUS, 2004 rok,1.8Tdci problem ze zlokalizowaniem "miejsca ucieczki" - mg - 2010-11-21

w nadkolu pod plastikowym błotnikiem jest jeszcze kawał instalacji oprócz osuszacza.
Przy ścianie grodziowej też korodują rurki.


FOCUS, 2004 rok,1.8Tdci problem ze zlokalizowaniem "miejsca ucieczki" - mg - 2010-11-21

Oj, bez dobrego słuchu byłoby ciężko w tym fachu, bardzo ciężko :/


FOCUS, 2004 rok,1.8Tdci problem ze zlokalizowaniem "miejsca ucieczki" - VIK - 2010-11-22

A moze puszczac na tych spring lockach fordowskich? Słuch mam akurat dobry, azot 15barów jeździł przez 2 tygodnie, jedyne co mi na chwilę obecną przychodzi do głowy, to uszczelnienie wysokim ciśnieniem na tych sprężynowych łączach.