![]() |
|
FOCUS, 2004 rok,1.8Tdci problem ze zlokalizowaniem "miejsca ucieczki" - Wersja do druku +- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl) +-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Klimatyzacja samochodowa (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=15) +--- Wątek: FOCUS, 2004 rok,1.8Tdci problem ze zlokalizowaniem "miejsca ucieczki" (/showthread.php?tid=4356) |
FOCUS, 2004 rok,1.8Tdci problem ze zlokalizowaniem "miejsca ucieczki" - VIK - 2010-11-21 Witam serdecznie, potrzebuję podpowiedzi, gdzie typowo, w miejscach niewidocznych, może spylać czynnik. Zlokalizowałem standardowo zardzewiałą opaskę na osuszaczu, wymieniłem, wymieniłem też wkład wentyla na skraplaczu, wygląda, że jest szczelne, a znika gaz w przeciągu tygodnia. Próżnię trzyma ładnie, ani na UV, ani "gejgerem" do detekcji wycieków nie mogę za pierona tego wyczaić. Miał ktoś coś ciekawego w temacie Focusa? FOCUS, 2004 rok,1.8Tdci problem ze zlokalizowaniem "miejsca ucieczki" - mg - 2010-11-21 Sprawdź rurki w prawym nadkolu. FOCUS, 2004 rok,1.8Tdci problem ze zlokalizowaniem "miejsca ucieczki" - Tadeusz4321 - 2010-11-21 mg napisał(a):Sprawdź rurki w prawym nadkolu.Przecież osuszacz jest w prawym nadkolu i gość sprawdzał. FOCUS, 2004 rok,1.8Tdci problem ze zlokalizowaniem "miejsca ucieczki" - VIK - 2010-11-21 Zapewne sprawdzę raz jeszcze, chyba światlo pogaszę w warsztacie, bo na prawdę siwieję przez ten wózek Zdarza się puszczać Focusom - nie wiem, na sprężarce, na parowniku, nie daj Bóg??
FOCUS, 2004 rok,1.8Tdci problem ze zlokalizowaniem "miejsca ucieczki" - mg - 2010-11-21 w nadkolu pod plastikowym błotnikiem jest jeszcze kawał instalacji oprócz osuszacza. Przy ścianie grodziowej też korodują rurki. FOCUS, 2004 rok,1.8Tdci problem ze zlokalizowaniem "miejsca ucieczki" - mg - 2010-11-21 Oj, bez dobrego słuchu byłoby ciężko w tym fachu, bardzo ciężko :/ FOCUS, 2004 rok,1.8Tdci problem ze zlokalizowaniem "miejsca ucieczki" - VIK - 2010-11-22 A moze puszczac na tych spring lockach fordowskich? Słuch mam akurat dobry, azot 15barów jeździł przez 2 tygodnie, jedyne co mi na chwilę obecną przychodzi do głowy, to uszczelnienie wysokim ciśnieniem na tych sprężynowych łączach. |