Forum Klimatyzacja
Pytanie do fachowców. - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Ogrzewnictwo (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Wątek: Pytanie do fachowców. (/showthread.php?tid=4871)



Pytanie do fachowców. - KlimTech - 2011-04-21

Witam serdecznie, z racji tego iż jestem laikiem w sprawach ogrzewnictwa mam do was serdeczną prośbę. Moja księgowa wykończyła sobie ładny budyneczek, niestety w chwili obecnej doprowadzona jest tylko zimna woda i chyba tak zostanie do końca. Moje pytanie jest takie: W jaki sposób najoszczędniej ogrzać jej ten budynek? pytała mnie o klimatyzacje lecz jej odradziłem sami wiecie dlaczego. Wspominała coś na temat kominka, więc zaproponowałem turbinę kominkową i rozprowadzenie ciepła po lokalu przy wykorzystaniu spirówek bądź fleksów. Proszę nakierujcie mnie co mógł bym jej doradzić, a raczej waszą radę przekazać dalej. Nie chodzi mi o czerpaniu korzyści z waszej wiedzy, ponieważ całą instalację zrobił bym jej za darmo (oczywiście nie wliczając kosztów materiałów Smile)

Co waszym zdaniem najlepiej się opłaca, i wychodzi najkorzystniej w użytkowaniu.

Pozdrawiam


Pytanie do fachowców. - barbie - 2011-04-21

kocioł gazowy .


Pytanie do fachowców. - crocens - 2011-04-21

jeżeli jest gaz to też polecałbym kocioł gazowy


Pytanie do fachowców. - KlimTech - 2011-04-21

Czy przy prowadzeniu takiej instalacji użytkownik musi prowadzić jakąś dokumentację?

Chodzi o ogrzanie głównego biura rachunkowego. pozostałe pomieszczenia są mniej ważne.
Nie chodzi o doprowadzenie ciepłej wody, tylko o ogrzewanie ciepłym powietrzem. Jeżeli zaprzeczam sam sobie to przepraszam ale jak już wspomniałem jestem cienki w tych tematach.


Pytanie do fachowców. - Bogdan_New_Jersey - 2011-04-21