Forum Klimatyzacja
klimatyzator do sklepu - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Wątek: klimatyzator do sklepu (/showthread.php?tid=5019)

klimatyzator do sklepu - sylwo18l - 2011-05-22

Witam
jestem laikiem w temacje klimatyzatorów dlatego chciałbym zapytac was ludzi znających temat.
jaki klimatyzator byłby odpowiedni dla sklepiku spożywczego
powierzchnia- lokalu 20m2
okno i dzwi od strony- wschodniej
źródła ciepła- 2 chłodziarki i zamrażarka

pyt 1. jakiej mocy kilmatyzator powinienem wybrać
pyt 2. jaki jest przybliżony koszt montażu (jestem z okolic Rzeszowa)
pyt 3. na allegro widziałem kilmatyzatory do samodzielnego montażu co o nich sądzicie

może ktoś ma konkretne modele do polecenia

z góry dziękuje za odpowiedzi na moje pytania

klimatyzator do sklepu - llort - 2011-05-22

pyt 1. jakiej mocy kilmatyzator powinienem wybrać-Po co klimatyzator skoro brak klientów.
pyt 2. jaki jest przybliżony koszt montażu (jestem z okolic Rzeszowa)-1000 złotych
pyt 3. na allegro widziałem kilmatyzatory do samodzielnego montażu co o nich sądzicie-Tanie.
Jeżeli sprzedajesz warzywa to powinieneś wiedzieć że klimatyzatory ich nie znoszą.
W goglach wpisz program doboru klimatyzatorów.

klimatyzator do sklepu - monterod2002 - 2011-05-22

pyt.1 Moc ok.3,5kW.
pyt.2 koszt montażu ok. 800 zł
pyt.3 na allegro samodzielny montaż ????? nie polecam ale to twój wybór
Model to zależy na co cię stać a jak szukasz na allegro samodzielnego montażu to znaczy chcesz coś taniego???
pozdrowionka

klimatyzator do sklepu - kubabaku - 2011-05-22

samodzielny montaż...nie polecam. lepiej kup coś z niższej półki ale z montażem i gwarancją.

klimatyzator do sklepu - llort - 2011-05-22