Forum Klimatyzacja
Dobór sprzętu do chłodni - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Chłodnictwo (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Wątek: Dobór sprzętu do chłodni (/showthread.php?tid=5436)

Dobór sprzętu do chłodni - mazurzak - 2011-08-08

Witam wszystkich.
Na początek napiszę, że jestem amatorem wyrobów domowych, w szczególności mięsnych Wink
Mam budynek gospodarczy(BG) ocieplony styropianem 10cm. Mam tam nieogrzewane pomieszczenie 2x1,5m o wysokości 2,6m. Od strony dachu jest izolacja z pianki (otwartokomórkowej) ok 15cm. Pomieszczenie to z trzech stron ma sciany zewnetrzne. Jest od strony północnej. Chciałbym z niego zrobić chłodnię. Byłaby używana przez kilka dni co miesiąc lub dwa. Chcę obłożyć je dodatkowo od środka twardym styropianem o grubości 5cm, zamontować drzwi z izolacją oraz wstawić agregat. Wchodzić tam będę 1-2 razy dziennie, A jednorazowo będzie ok100KG mięsa. Temperaturę chciałbym tam mieć na poziomie 4 stopni C
Proszę o sugestię jaki agregat dobrać i czy czy moja koncepcja jest słuszna.
Będę wdzięczny za podpowiedzi

Dobór sprzętu do chłodni - mg - 2011-08-08

Koncepcja jak najbardziej słuszna.
Co do agregatu to około 1kW przy -10

Dobór sprzętu do chłodni - llort - 2011-08-08

Szkoda że eliminujący mój post znają się na doborze urządzeń.Ja pytałem ile waży mazurzak Bo to ma wpływ na obliczenia Bilansu Cieplnego Komory Chłodniczej.Wsad może 100 kilogramów a odwiedzający komore 170 kilogramów przez połowę doby czując głód.Nie rozumiem GÓWNIARSTWA W POWAŻNYCH SPRAWACH.

Dobór sprzętu do chłodni - mazurzak - 2011-08-09

llort napisał(a):.Ja pytałem ile waży mazurzak Bo to ma wpływ na obliczenia Bilansu Cieplnego Komory Chłodniczej.
Mazurzak waży mniej niż wsad ale można go pominąć ponieważ wchodzi tam na 5-10 min ciepło ubrany Wink

Dobór sprzętu do chłodni - miezala5 - 2011-08-09