Forum Klimatyzacja
Czas poszczególnych operacji - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Wątek: Czas poszczególnych operacji (/showthread.php?tid=5442)

Strony: 1 2

Czas poszczególnych operacji - nord - 2011-08-09

Prośba o podanie czasu (r-g) wykonania:
1. Przedmuchanie azotem urządzeń i instal.chłodniczych freonowych o wydaj. 8.0 kW
2. Próba szczelności urządzeń i instal.obiegu freonu itp. o wydaj. 8.0 kW
3. Napełnienie urządzeń i instalacji obiegu freonu czynnikiem chłodniczym - wydajność 8.0 kW
4. Uruchomienie i uzyskanie niskich temperatur - wydajność 8.0 kW

Są to pozycje kosztorysowe, w których standardowy czas wykonania wg mnie jest zbyt długi (w każdej ponad 10 godzin) jednak nie mam w tym doświadczenia więc proszę o pomoc w tym temacie.

Załóżmy, że długość przewodów chłodniczych to 20m (fi zasilania - 9,5mm, fi powrotu - 16,8mm).

Czas poszczególnych operacji - Shitashii - 2011-08-09

A jak wysoko jest ten agregat? Lub inaczej: Jak blisko można podjechać? Bo do każdego punktu trzeba przynieść "sprzęt", a to też może trwać. Może po 10h to sporo, ale lepiej dokładnie niż "po łebkach".

Czas poszczególnych operacji - miezala5 - 2011-08-09

2 i 4 to moze zajac 10h
ale
1 i 3 to zalezy w ilu i jak dalego trzeba dzwigac butle z azotem!Wink
Pozdrawiam!
Robert

Czas poszczególnych operacji - nord - 2011-08-09

Shitashii napisał(a):A jak wysoko jest ten agregat? Lub inaczej: Jak blisko można podjechać? Bo do każdego punktu trzeba przynieść "sprzęt", a to też może trwać. Może po 10h to sporo, ale lepiej dokładnie niż "po łebkach".

Tzn. odległość jednostki wewn. od zewn. to max. 10m (agregat na dachu a jedn. wewn. na parterze).

Chodzi mi o wartości przybliżone dla 1 kompletu Splt. Jak będzie multi to sobie pomnożę.