Forum Klimatyzacja
buderman sc 4 - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Wątek: buderman sc 4 (/showthread.php?tid=5530)

buderman sc 4 - hary811 - 2011-08-31

czy mieliscie kiedys jakies problemy z montazem lub z eksplooatacja ??? i jak go montujecie w jed zew ???

buderman sc 4 - crocens - 2011-08-31

miałem problem z eksploatacją, po prostu słabo reguluje. Najlepiej regulował umieszczony w około 2/5 skraplacza licząc od początku. generalnie wolę regulatory działające na ciśnienie, regulują bardzo bardzo dobrze, mam gdzieś rzeczywisty wykres pracy takiego "falownika" na wentylator.

wiem bo juz montowałem chciłem wiedziec tylko jak wy to robicie Smile i czy były juz jakies awarie i czy zmieniacie mu nastawy

nie mam dużego doświadczenia, może to moje subiektywne odczucie ale zamontowałem dwa i dwa mi się nie spodobały Wink

ja zamontowałem juz ok 20 ale wczoraj miałem masakre Smile bo po wyłaczeniu klimy cały czas krecił sie wentylator musiałem wszystko puscic przez stycznik sterowania agregatem

niestety, lepszą regulację otrzymałem stosując moje miejsce montazu niż te wskazane w instrukcji Smile dlatego tak mi się nie podoba bo skoro instrukcja ni jak ma się do rzeczywistości to jak moge temu urządzeniu zaufać?

buderman sc 4 - Bobek - 2011-08-31

Musisz odpowiedzieć sobie jeszcze na pytanie czy w agregacie masz zawór, czy kapilarę. Jak to pierwsze to będzie Ci głupiał i nie wyregulujesz tego. Dlatego nie stosuje się tego typu agregatów do pomieszczeń technicznych. Chyba już gdzieś to było poruszane...
A te sterowniki są bardzo dobre, nigdy nie miałem z nimi problemów. Chodzą już ładnych parę lat i wszystko ok.
Powodzonka Wink

możesz rozwinąć myśl, że przy kapilarze będzie szalał? dlaczego?

montowałem w tamtym roku w 5 sinclairach i działaja super