Forum Klimatyzacja
Poszukuję zestawu narzędzi - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: EXPERT RADZI (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Wątek: Poszukuję zestawu narzędzi (/showthread.php?tid=5620)



Poszukuję zestawu narzędzi - ColdHeat - 2011-10-18

cześć,

jestem nowy w branży i mam prośbę o pomoc. Staram się o dofinansowanie z Unii i potrzebuję zestawienie narzędzi. Czy możecie polecić mi jakieś marki sprawdzonych, porządnych narzędzi, chodzi o zestaw manometrów, pompę próżniową, kielicharke, gieterka itd. Potrzebuję jeszcze jakiegoś
sprawdzonego dostawcę, u którego mogę je zakupić, najlepiej kompleksowo, cały zestaw. Macie może jakieś sprawdzone kontakty?

Z góry dzięki


Poszukuję zestawu narzędzi - ColdHeat - 2011-10-24

Hej, mogę liczyć na jakąś pomoc z Waszej strony? Wspomóżcie nowego w nowym interesie Smile


Poszukuję zestawu narzędzi - wit - 2011-10-24

a ile masz kasy na narzędzia?

manometry tradycyjne wystarczą refco. jeśli masz więcej kasy i wolisz -to cyfrowe testo 550 lub lepsze 570.

waga np -CPS cc 220. troszkę prymitywna -ale nie do zepsucia.
pompa próżniowa CPS.
wykrywacz -cps LS3000.
palnik -propan tlen -nasz polski perun + reduktory. + butle.
możesz kupić gotowy komplet zestaw -drogo. albo sam skompletować.

stacja odzysku... zależy co i do czego potrzebujesz. typowo są drogie i droższe -zazwyczaj awaryjne i mało wydajne.
koniecznie cęgi ditsa i miernik uniwersalny -raczej porządne - nie tańsze niż około 200zł. ja używam uni-t
ut 203, ut204, ut58c -ale są i inne firmy.
wiertarka, wkrętarka, sds do pracy to raczej markowe.... makita, hilti lub de`walt.
kielichownica -tylko "dziadkowa"
dostawca... -kompleksowo będzie pewnie drożej. a jest co najmniej kilku dostawców- zależy skąd jesteś.