Forum Klimatyzacja
pomoc potrzebna przy wyborze :) - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Wątek: pomoc potrzebna przy wyborze :) (/showthread.php?tid=725)



pomoc potrzebna przy wyborze :) - kroopkaa - 2007-07-24

Witam

Jestem całkowitym laikiem w kwestii klimatyzacji a chcę zamontować sobie takie coś w mieszkaniu.
Zielonego pojęcia nie mam na co zwracać uwagę przy zakupie.

Nie chcę jakieś supermarketowej tandety (zakładam koszt z montażem coś koło 3000 do 3500 zł).

Czy możecie mi coś polecić do pokoju o pow. 23 m2 ale wysykości prawie 4m?

Na jakie parametry techniczne mam patrzeć ?

z góry bardzo dziękuję za pomoc Smile


pomoc potrzebna przy wyborze :) - Kpluta - 2007-07-24

Witam.

Zajmuje sie na codzień sprzedażą klimatyzatorów i systemów wentylacyjnych więc z chęcią pomoge.

Postaram się dobrac urządzenie dla ciebie i przedstawić sprawe tak, żebys zmiescił sie w 3500 zł.

Więc,
klimatyzator dobiera się na podstawie objetosci pomieszczenia gdzie ma funkcjonowac urzadzenie. W twoim przypadku pomieszczenie ma 92 m3 (przy wymiarach jakie podałeś czyli 23 m2 powierzchni i 4 m wysokości).