Forum Klimatyzacja
prosty on/off - co sadzicie o Samsung seria T ? - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Wątek: prosty on/off - co sadzicie o Samsung seria T ? (/showthread.php?tid=7356)

prosty on/off - co sadzicie o Samsung seria T ? - wally - 2013-07-16

Panowie (i Panie, jesli takowe zagladaja tutaj),

od razu podpowiem - nie jestem monterem samoukiem, nie jestem specjalista z branzy, nigdy nie podejme sie montazu splita ale interesuje mnie temat klimatyzacji (w tym rowniez samochodowej) dlatego trafilem na to forum.

Do sedna: montujecie sprzety wielu marek, sam posiadam w domu zarowno Sinclair'a jak i Toshibe (on-off) i wiem jakie sa miedzy nimi roznice. Kilka watkow nizej pisalem, ze chcialbym zamontowac cos cichego i wzglednie taniego do pokoju dzieciakow. Przegladalem oferty profesjonalnych firm z mojej okolicy (kryterium to aktualna autoryzacja wiodacych producentow) i sporo firm oferowalo mi SAMSUNGA z serii T. Urzadzenie jest tanie i ciche, nie jest to marketowiec.

Czego oczekuje od klimy?
- cichej i bezawaryjnej pracy (oczywiscie z zachowaniem regularnych serwisow),
- zbijania temp. nie nizej niz do ok 23-24stC przy upalach po 30+stC na zewnatrz.
- na poczatku jesieni kilka razy uzyje funkcji grzania (kilka dni w roku)

Pytania:
1. czy to jakos bardzo awaryjny sprzet?
2. czy jest to jednorazowka czy tez niezly markowy sprzet a niska cena wynika z wychodzenia z on-offow?
3. czy poszukac czegos lepszego a jesli tak, to dlaczego?

Z gory dziekuje za pomoc!

Pozdrawiam,
Wally

prosty on/off - co sadzicie o Samsung seria T ? - Shitashii - 2013-07-16