Forum Klimatyzacja
Pomocy! - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Klimatyzacja samochodowa (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Wątek: Pomocy! (/showthread.php?tid=7412)



Pomocy! - RudY0LKR - 2013-07-27

Witam to mój pierwszy post i proszę o wyrozumiałość.

Posiadam busa z agregatem firmy Konvekta. Sterownik fr2.
Samochód oddałem do generalnego remontu chłodni. Gdy go odzyskałem po 1 min zaczyna piszczeć,
zapala się kropka koło wykrzyknika, a na wyświetlaczy widnieje napis P2.
szukam instrukcji i aby znalazłem po niemiecku.
Pomoże ktoś?
link do niemieckiej instrukcji..
http://sharepoint.konvekta.de/serviceordner/Freigegebene%20Dokumente/Geschaeftsbereich%20Transportkuehlung/3_Allgemeine%20Informationen/Steuerung/Montage%20und%20Serviceanleitung%20FR2.1.pdf


Pomocy! - frost-ch - 2013-07-27

RudY0LKR napisał(a):Witam to mój pierwszy post i proszę o wyrozumiałość.

Posiadam busa z agregatem firmy Konvekta. Sterownik fr2.
Samochód oddałem do generalnego remontu chłodni. Gdy go odzyskałem po 1 min zaczyna piszczeć,
zapala się kropka koło wykrzyknika, a na wyświetlaczy widnieje napis P2.
szukam instrukcji i aby znalazłem po niemiecku.
Pomoże ktoś?
link do niemieckiej instrukcji..
http://sharepoint.konvekta.de/serviceordner/Freigegebene%20Dokumente/Geschaeftsbereich%20Transportkuehlung/3_Allgemeine%20Informationen/Steuerung/Montage%20und%20Serviceanleitung%20FR2.1.pdf
P2 uszkodzona sonda parownika lub bardziej prawdopodobne przecięty kabel sondy


Pomocy! - RudY0LKR - 2013-07-29

dzięki za podpowiedź.
Piwo dla Ciebie.
Ps. W mojej okolicy nie ma żadnego zakładu zajmującego się chłodniami. Gdzie ten przewód się znajduję.
zobaczę czy nie wisi sobie luzem.


Pomocy! - frost-ch - 2013-07-29

RudY0LKR napisał(a):dzięki za podpowiedź.
Piwo dla Ciebie.
Ps. W mojej okolicy nie ma żadnego zakładu zajmującego się chłodniami. Gdzie ten przewód się znajduję.
zobaczę czy nie wisi sobie luzem.
przewód czyli sonda idzie od sterownika do parownika czyli chłodnicy i jest zakończony matalową łuską kolor przewodu na ogół szary lub czarny łuska w parowniku wetknięta jest e specjalne gniazdo lub przykręcona do rurki lub obudowy parownika


Pomocy! - RudY0LKR - 2013-07-30

czyli jestem za zielony żeby to zlokalizowaćSad
na ogół chłodnia działa i dobrze chodzi..
Czy coś się może zepsuć jak tak będę jeździł zanim nie sciągnął auta na serwis?


Pomocy! - frost-ch - 2013-07-30

RudY0LKR napisał(a):czyli jestem za zielony żeby to zlokalizowaćSad
na ogół chłodnia działa i dobrze chodzi..
Czy coś się może zepsuć jak tak będę jeździł zanim nie sciągnął auta na serwis?
Sonda parownikowa służy do określenia temperatury parownika jest to potrzebne z kolei do określenia końca odtajania tegoż parownika jeżeli nie używasz chłodni non stop to nie powinno nic złego się stać ale jeżeli używasz jej ciągle to istnieje obawa że się parownik zalodzi i nie będzie działał a i dla sprężarki nie jest to dobra sytuacja lepiej ją naprawić Cool