Forum Klimatyzacja
chłodnictwo - Warszawa - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Giełda ogłoszeń (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Dział: Szukam pracy (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Wątek: chłodnictwo - Warszawa (/showthread.php?tid=7558)



chłodnictwo - Warszawa - bartekyogico - 2013-09-23

Dla nieskomputeryzowanego kolegi szukam pracy w Warszawie.
"Witam. Nazywam się Mirosław Surowiecki, ur. 18.06.1952,w 1970r.
ukończyłem szkołę w specjalności elektromechanik urządzeń
chłodniczych. Od tego czasu pracuję w branży chłodnictwo-klimatyzacja
obsługując głównie duże
markety od strony chłodniczej. Obecnie jestem na okresie wypowiedzenia bez
świadczenia pracy i mogę podjąć obowiązki od zaraz. Posiadam
Świadectwo Kwalifikacji do substancji kontrolowanych ważne do
14.03.2016r. W przypadku zainteresowania moją osobą proszę o kontakt
tel. 22 862 41 17 lub 884830573. Dziękuję i pozdrawiam.
Mirosław Surowiecki."
Dzięki i pozdrawiam. B.


chłodnictwo - Warszawa - klimatolog - 2013-09-23

Jestem ciekaw jaka to kolejna firma wycisnęła z pana Mirosława wieloletnie doświadczenie.Ale mam nadzieję że Mirosław nie do końca był wylewny w firmie wobec chłopców którzy otaczali go jak hieny aby w pięć minut posiąść jego doświadczenie.Mam też nadzieję że firma z którą był związany do tej pory pan Mirosław będzie wymagać od potomstwa pana Mirosława tyle co od nauczyciela.Naprawdę takich przypadków jest wiele w firmach chcących się szybko wzbogacić.Jeden fachowiec -100 uczni-opłaconych wyszkolonych za minimum socjalne.Jak czasami czytam problemy właścicieli firm chłodniczych nie jednokrotnie z Warszawy to zaproponował bym zatrudnienie tego pana z takim bagażem doświadczenia.Tylko chociażby po to aby nie zadawali tendencyjnych pytań na tym forum tylko zadali pytanie osobie z doświadczeniem zawodowym.SPOMASZ był?
Życzę powodzenia.


chłodnictwo - Warszawa - Haurox91 - 2013-09-24