Forum Klimatyzacja
Samsung AQV24UGAN/X - prośba o wycenę - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Wątek: Samsung AQV24UGAN/X - prośba o wycenę (/showthread.php?tid=8293)

Strony: 1 2


Samsung AQV24UGAN/X - prośba o wycenę - avatar - 2016-05-09

Mam możliwość kupienia kilmatyzatora Samsung AQV24UGAN/X, który pracował 3 lata w serwerowni. Chciałbym go zainstalować w domu na poddaszu. Muszę zaproponować cenę, jednak jestem zielony w temacie a nie mogę znaleźć żadnych ofert używek.
Bardzo proszę o informację ile klimatyzaor może być wart oraz czy warto inwestować w 3 letni sprzęt, który pracował praktycznie non-stop.


Samsung AQV24UGAN/X - prośba o wycenę - Amfan - 2016-05-09

Przebieg duży, wróżenie z fusów . Pincet zł


Samsung AQV24UGAN/X - prośba o wycenę - DBKlima - 2016-05-10

3 lata w serwerowni ? Nie dał bym więcej jak 70 zł pod warunkiem że już jest zdemontowany.
Cena złomu . Nic więcej .


Samsung AQV24UGAN/X - prośba o wycenę - MarioO - 2016-05-10

Rozpędza się do 8 kW mocy chłodniczej.Inwerter.3 lata w serwerowni to już trochę przepracował co wcale nie oznacza że jeszcze nie popracuje.Ryzyko dość spore bo klimę musi ktoś zdemontować i zamontować za pieniądze.500zł max ale przed zakupem musiałby go obejrzeć certyfikowany personel :lol:


Samsung AQV24UGAN/X - prośba o wycenę - DBKlima - 2016-05-11

Dla mnie nie ma znaczenia do ilu się rozpędza bo to złom ...
Klimatyzator w serwerowni po 3 latach ma taki przebieg jak domowy minimum po 10 latach .
Mnie nie rusza cena to złom na śmietnik po tylu latach szkoda czasu na demontaż i a tym bardziej na jego montaż .
MariOo jest sezon zamontujesz złom potem będziesz do tego jeździł i naprawiał ?
Nawet nie myślę o takich tematach. Po co tracić czas a klient będzie zaraz niezadowolony - bo tak zawsze jest ....