Forum Klimatyzacja
LG czy GREE - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Wątek: LG czy GREE (/showthread.php?tid=8748)

Strony: 1 2


LG czy GREE - bydzia - 2015-05-25

Witam,

jestem zupełnie początkująca i proszę o pomoc. Zrobiłam ze strychu mieszkanie i chce by w 2 pomieszczeniach było ogrzewane klimatyzacją. Po wstępnym zapoznaniu się z tematem na forach udałam się do 2 specjalistów w celu wyceny tych własnie urządzeń. Jeden Pan zaproponował mi 2 opcje, droższa- LG Delux Sirius 4 (3,5- sypalnia 5-salon z aneksem kuchennym) tańsza opcja GREE Viola Perfect- moc ta sama co LG. I już tu zrodził się dylemat.
Kolejny Pan zaproponował mi LG P12 RL i moc w każdym w wymienionych pomieszczeń 3,5.

Nie ukrywam, że nie mam wiedzy technicznej na temat klimatyzacji. Stąd proszę o pomoc.

W tych pomieszczeniach będą to jedyne formy ogrzewania- mieszkam w centrum miasta i chyba 2 lub 3 noce temp. zeszła poniżej -15 st. C. A podobno GREE będzie również działała przy -20 st.C

Którą opcję wybrać?


LG czy GREE - tommatiz - 2015-05-25

Witam. Ani to ani to. Klimatyzacja na stałe do grzania się nie nadaje a jedynie do podgrzewania. Co będzie jak przez miesiąc będzie temperatura w okolicach -20'C?? Skraplacz zmieni się w bałwana. Pomyśl nad innym rozwiązaniem ogrzewania a klima niech będzie dodatkiem awaryjnym. Pzdr


LG czy GREE - bydzia - 2015-05-25

Rozumiem. Natomiast ze względu na wysokość pomieszczeń (są bardzo niskie) nie moge pozwolić sobie na ogrzewanie gazowe. Kominkowe odpada-2 pietro, nie mam gdzie magazynować opału. W innych pomieszczeniach chce zrobić piece akumulacyjne ale czytałam, że są znacznie większe koszty zużycia prądu.
Stąd pomysł na klimatyzację.


LG czy GREE - tommatiz - 2015-05-25