Witam problem polega na braku klimy w lupo silnik 1.4. Samochod kupiony niedawno gaz w klimie byl ale brak chlodzenia. Zregenerowana sprezarka typ sanden zamontowana po wlaczeniu chwilke cisnienie na wysokim wzrasta po chwili spada i wzrasta na niskim i tyle chlodzenia. Wymieniony drugi raz zawor sterujacy w sprezarce to samo wymieniony osusacz to samo zawor rozprezny to samo i pomysly sie koncza. Przez wszystkie przewody powietrze lekko ustami sie dmucha przez chlodnice tez i parownik w kabinie tez i brak pomyslow.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ >>>SPRAWDŹ
KONIECZNIE!
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
CHEMIA SERWISOWA
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KONIECZNIE!
Vw lupo sanden
11 Odpowiedzi, 3702 Wyświetleń
Przedmuchane wszystkie przewody, olej w sprezarce tez zalany
Z tym dmuchaniem ustami to kiepski bardzo pomysł.Na to jest suchy azot. Teraz ustalmy samochód kupiony i Ty to robiłeś, czy sprzedający?
Ja to robilem a azotem tez sprawdzane na szczelnosc dzis
Musisz zobaczyc sterowanie zaworu, może problem zupełnie poza układem klimy.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2017-06-09, 19:43:51 przez essoM.)
Tzn zawor sterujacy jest w sprezarce tu nie ma elektroniki tylko prosta klima
Konkretnie jaka to sprezarka ?Ma zawor sterujacy elektryczny to i elektronika do niego musi byc.
essoM napisał(a):Konkretnie jaka to sprezarka ?Ma zawor sterujacy elektryczny to i elektronika do niego musi byc. A które Lupo ma sprężarkę z zaworem sterowanym elektrycznie? Ja bym jeszcze sprawdził tą sprężarkę.
Moze i żadne Ale kolega moglby napisać ze to sd6v12 .
Napisał Sanden więc co za różnica? Calsonic chyba nie miał oznaczenia sd6v12. Ja bym nadal celował na sprężarkę i tak sie dopytam, z jakiej firmy kupiłeś zawór sterujący?
Taka ze mogłaby byc PXE , i ogolnie opisujac problem warto podac szczegóły jak sie chce uzyskać wartosciowa podpowiedź.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości