Witam wszystkich,
Byłem dzisiaj na przeglądzie klimatyzacji, auto VW Golf IV 1,9TDI. Maszyna odessała 700g czynnika chłodzącego, nie zauważyłem ile odessała oleju. Potem, przy napełnianiu olejem maszyna zatrzymała się na 68ml i pojawił się komunikat o braku oleju. Człowiek obsługujący maszynę założył nowy zbiornik z olejem ale maszyna nie zaczęła podawać oleju dalej, cały czas wyświetlała tylko komunikat o braku oleju, więc obsługujący ją pan po kilku próbach ponowienia przerwał proces napełniania oleju na poziomie 68ml i zaczął nabijać czynnik do poziomu 750gram.
Zapytałem się czy nie za mało tego oleju (maszyna wyraźnie chciała go jeszcze pompować), to odpowiedział, że i tak dużo weszło i że przeważnie wchodzi 30-40ml.
Jak to jest naprawdę?
pozdr.
Radek
Byłem dzisiaj na przeglądzie klimatyzacji, auto VW Golf IV 1,9TDI. Maszyna odessała 700g czynnika chłodzącego, nie zauważyłem ile odessała oleju. Potem, przy napełnianiu olejem maszyna zatrzymała się na 68ml i pojawił się komunikat o braku oleju. Człowiek obsługujący maszynę założył nowy zbiornik z olejem ale maszyna nie zaczęła podawać oleju dalej, cały czas wyświetlała tylko komunikat o braku oleju, więc obsługujący ją pan po kilku próbach ponowienia przerwał proces napełniania oleju na poziomie 68ml i zaczął nabijać czynnik do poziomu 750gram.
Zapytałem się czy nie za mało tego oleju (maszyna wyraźnie chciała go jeszcze pompować), to odpowiedział, że i tak dużo weszło i że przeważnie wchodzi 30-40ml.
Jak to jest naprawdę?
pozdr.
Radek
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY