Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

big problem klima audi

8 Odpowiedzi, 8185 Wyświetleń

Jasior 2002

  2008-05-11, 20:01:17
Nowy użytkownik
#1
witam wszystkich znawców klimatyzacji i proszę o pomoc
samochód audi 80 avant 1,9tdi silnik 1z 94r;
klimatyzacja w ubiegłym sezonie działała prawidłowo, po zimie okazało się że niestety nie działa serwisanci podłączyli stacje zrobili zrzut r134 było tego 400g.
Załadowali nowy czynnik 675g +olej niestety klima nadal trup,powtórny zrzut wymiena filtra osuszacza znowu efekt zerowy, tym razem stwierdzili ze jeszcze może być padnięty zawór rozprężny( G213) wymieniłem był minimalnie zanieczyszczony i niestety klima w dalszym ciągu nie działa.
Kompresor się włącza cisnienie 6bar,rurki przy osuszaczu minimalnie chłodne,chłodnica zimna (jak klima kiedyś działała była gorąca),z tego co jeszcze zauważyłem jak włącza się kompresor nie czuć obciążenia silnika (obroty bez zmian). Tyle mój opis proszę o pomoc bo już tracę cierpliwość i nadzieję że ta klima ruszy.Pozdrawiam i proszę o pomoc.
  • Odpowiedz

radekklimat

  2008-05-11, 20:24:03
Moderator
#2
podaj mi cisnienia na ssaniu i tłoczeniu przy 1500 obrotach silnika
  • Odpowiedz

Jasior 2002

  2008-05-11, 20:34:18
Nowy użytkownik
#3
niestety jest tylko jedno złącze na chłodnicy,pomiar z niego to 6 bar
  • Odpowiedz

radekklimat

  2008-05-12, 19:05:39
Moderator
#4
kompresor padziocha-do wymiany
  • Odpowiedz

kefir78

  2008-05-12, 19:22:01
Nowy użytkownik
#5
Przepraszam że ta tak z nienacka ale proszę o pomoc. Jestem posiadaczem audi 100 2.5tdi 93r. Jest w niej klimatronic, środek R134a i problem. Chciałem podłączyć szafę BOSCHa taką wielko by wyczyścić srodek i uzupełnić srodek oraz olej. Ale Szafa ta posiada dwa złącza. Czerwone i niebieskie. I problem gdzie ten drugi podłączyć. Bo jeden zawór jest na chłodnicy a nie wiem gdzie drugi. Może ktoś wie coś na ten temat. Maszyna ma wyciągac ten środek jednym zaworem. A może ona to wielka ściema. A może ten drugi zaworek to tajemnica jakaś i tylko serwis audi wie o nim. Pomocy
  • Odpowiedz

Jasior 2002

  2008-05-12, 20:36:57
Nowy użytkownik
#6
Kompresor!!!?,a nie da sie naprawić co tam najczęśćiej pada?
  • Odpowiedz

dv24v

  2008-05-12, 22:42:18
Użytkownik
#7
lepiej jest kupic drugi chociazby uzywany oczywiscie po sprawdzeniu... pamietaj o uzupelnieniu oleju oraz zakupieniu wlasciwej sprezarki do twojego modelu pracujacej na tym samym rodzaju czynnika... regeneracja kompresora w tym przypadku nie bedzie oplacala gdzyz jest to auto typowe i na rynku jest dostepna duza ilosc odpowiednikow...
  • Odpowiedz

skylark

  2008-05-16, 18:55:06
Użytkownik
#8
Zaworu serwisowego na niskim ciśnieniu nie ma ( nie licząc zaworka pod presostatem) co nie znaczy, że nie da się napełnić układu tylko jednym zaworem serwisowym. Brak na niskim utrudnia jedynie diagnostykę ciśnień.
Specjalista klimatyzacji samochodowych i ogrzewań postojowych typu Webasto
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2008-05-16, 18:55:38 przez skylark.)
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa