Historia: Zauwazyłem, że klima nie działa i sprężarka włącza się i wyłącza co chwilę. Jeden warsztat (serwis samochodowy) - cisnienia: niska strona 4, wysoka sprężąrka pompuje do 28 bar i presostat ja wyłacza i tak w kółko. Wymiana osuszacza - poprawa taka, że na wysokiej stronie osiągą 23-24 bary przy zwiększeniu obrotów. Ale po napełnieniu klima działa może 2 dni.
Zmiana warsztatu na taki który robi tylko klimatyzacje.
Gośc mówi: sprężarka osiągała bardzo wysokie ciśnienie, napewno zapchał sie zawór w sprężarce. Wymiana całej sprężarki (okazuje sie że siedziała regenerowana) na używaną Sanden SD7V16 + osuszacz. Nie wiem co robił jeszcze gość bo odebrałem tylko samochód i nie było mnie przy tym (nie wiem jakie były ciśnienia po wymianie, nie wiem czy płukał układ). Klima podziałała powiedzmy 3 tygodnie i znów brak chłodzenia. Ale przyszła jesień więc zostawiłem temat do teraz.
Stan obecny: niska strona 3,7, wysoka 15 na biegu jałowym. Przy zwiększeniu obrotów wysoka wędruje na 23 bary.
Spuścił czynnik (605 gr czynnika - powinni byc 650 gr), 75 oleju), próżnia (jakos krótko pare minut), i napełnienie. Z nawiewu brak chłodzenia.
Przy temperaturze na zewnątrz 23 stopnie i zimnym silniku cos tam działa i dmucha chłodem. Silnik ciepły, miasto, wolna prędkośc - brak chłodzenia. Trasa 22 stopnie na zewnątrz - ustawiam climatronic na 18 i chłodzenie sie pojawia, ale mało wydajnie, trzeba długo czekac na schłodzenie wnetrza. Ale jak na zewnątrz np. 25 to już w trasie tez nie daje rady. Wentylator działa. Sprawdzałem rurki w komorze silnika - wysoka strona gorąca, niska strona nawet nie chłodna. Gośc mi mówi, że skraplacz nie daje rady, nawet nie dotykał niczego, tylko manometry - na oko brak zewnetrznych zanieczyszczeń ale umyłem woda pod ciśnieniem i przedmuchałem sprężonym powietrzem - brak poprawy. Zauważyłem, że nigdy pod samochodem nie ma kropel wody z klimatyzacji.
W trybie ECO powietrze z zewnątrz - nie jest gorące, choć czasem zdarzało mi się, że przy wyłaczonym nawiewie (OFF) delikatnie wiało z nawiewu ciepłym, silnikowym powietrzem.
Co moze byc przyczyną???? Proszę o pomoc.
Zmiana warsztatu na taki który robi tylko klimatyzacje.
Gośc mówi: sprężarka osiągała bardzo wysokie ciśnienie, napewno zapchał sie zawór w sprężarce. Wymiana całej sprężarki (okazuje sie że siedziała regenerowana) na używaną Sanden SD7V16 + osuszacz. Nie wiem co robił jeszcze gość bo odebrałem tylko samochód i nie było mnie przy tym (nie wiem jakie były ciśnienia po wymianie, nie wiem czy płukał układ). Klima podziałała powiedzmy 3 tygodnie i znów brak chłodzenia. Ale przyszła jesień więc zostawiłem temat do teraz.
Stan obecny: niska strona 3,7, wysoka 15 na biegu jałowym. Przy zwiększeniu obrotów wysoka wędruje na 23 bary.
Spuścił czynnik (605 gr czynnika - powinni byc 650 gr), 75 oleju), próżnia (jakos krótko pare minut), i napełnienie. Z nawiewu brak chłodzenia.
Przy temperaturze na zewnątrz 23 stopnie i zimnym silniku cos tam działa i dmucha chłodem. Silnik ciepły, miasto, wolna prędkośc - brak chłodzenia. Trasa 22 stopnie na zewnątrz - ustawiam climatronic na 18 i chłodzenie sie pojawia, ale mało wydajnie, trzeba długo czekac na schłodzenie wnetrza. Ale jak na zewnątrz np. 25 to już w trasie tez nie daje rady. Wentylator działa. Sprawdzałem rurki w komorze silnika - wysoka strona gorąca, niska strona nawet nie chłodna. Gośc mi mówi, że skraplacz nie daje rady, nawet nie dotykał niczego, tylko manometry - na oko brak zewnetrznych zanieczyszczeń ale umyłem woda pod ciśnieniem i przedmuchałem sprężonym powietrzem - brak poprawy. Zauważyłem, że nigdy pod samochodem nie ma kropel wody z klimatyzacji.
W trybie ECO powietrze z zewnątrz - nie jest gorące, choć czasem zdarzało mi się, że przy wyłaczonym nawiewie (OFF) delikatnie wiało z nawiewu ciepłym, silnikowym powietrzem.
Co moze byc przyczyną???? Proszę o pomoc.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY