Witam
sprawa dotyczy Smarta ForTwo 2008 benzyna
Występuje krótki cykl pracy sprężarki (załącza się tylko na 2 do 4 sekund) przez co efekt chłodzenia w kabinie jest słaby.
Ciśnienia podczas pracy:
HP 10 do 12bar
LP 2 do 3bary
Wentylator skraplacza sprawny, załącza się przy około 15barach
Osuszacz nowy, czujnik ciśnienia sprawny, czujnik temp parownika sprawny.
Rurki drożne, niepozaginane.
Diagnostyka kompem nie wykazuje błędów tylko:
CDiF3: podaje informacje że sterownik silnika wyłącza kompresor.
PDL: zbyt wysokie ciśnienie kompresora
Proszę o pomoc
sprawa dotyczy Smarta ForTwo 2008 benzyna
Występuje krótki cykl pracy sprężarki (załącza się tylko na 2 do 4 sekund) przez co efekt chłodzenia w kabinie jest słaby.
Ciśnienia podczas pracy:
HP 10 do 12bar
LP 2 do 3bary
Wentylator skraplacza sprawny, załącza się przy około 15barach
Osuszacz nowy, czujnik ciśnienia sprawny, czujnik temp parownika sprawny.
Rurki drożne, niepozaginane.
Diagnostyka kompem nie wykazuje błędów tylko:
CDiF3: podaje informacje że sterownik silnika wyłącza kompresor.
PDL: zbyt wysokie ciśnienie kompresora
Proszę o pomoc