Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Klimatyzacja przenośna do mieszkania

8 Odpowiedzi, 7006 Wyświetleń

matrixos

2012-07-02, 22:15:03
Nowy użytkownik
Witam!
Jestem totalnym laikiem, szukałem na forum ale podobnego tematu jakoś nie mogłem znaleźć. Będę wdzięczny za porady.
Poszukuje klimatyzacji przenośnej, nie drogiej, ponieważ moje fundusze są ograniczone(max 1200zł) do mieszkania, a dokładnie do pokoju ok 30mkw z antresolą(dość wysokie, szczytowa wysokość to ok 4m). W grę nie wchodzi żadne wiercenie ścian(czyli jedynym sposobem jest wystawienie węża za okno). Szukałem dość sporo w sieci ale niestety niewiele klimatyzacji posiada jakiekolwiek komentarze, dlatego zwracam się do Was, specjalistów o szybką pomoc. Uratujecie mi życie, ponieważ dość trudno śpi się posiadając 30 stopni w pomieszczeniu.... :/
Pozdrawiam
  • Odpowiedz

awax

2012-07-03, 05:59:43
Top użytkownik
Wszystkie dostępne na rynku różnią się w niewielkim stopniu,kup po prostu najtańszy
  • Odpowiedz

jackie

2012-07-03, 10:44:40
Użytkownik
Witaj
z klimatyzatorami przenośnymi luksusu raczej nie zaznasz, no cóż... Jednak: "jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma". Kup więc klimatyzator przenośny - ale jeżeli mogę doradzić - koniecznie o mocy chłodniczej 12000BTU (czyli 3,5kW) bo uważam, że 9000BTU (2,6kW) w Twoim przypadku raczej sobie nie poradzi. Więc rura za okno i pamiętaj o skroplinach, które należy usuwać.
Pozdrawiam
jackie
  • Odpowiedz

ON/OFF

2012-07-03, 12:37:14
Użytkownik
Jeśli stawiasz klimatyzator na dole to zadbaj o ruch powietrza np jakis wentylator aby chłodne powietrze dotarło na antresolę. Jeśli postawisz go na antresoli to pozostaje
  • Odpowiedz

ON/OFF