Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

prosty on/off - co sadzicie o Samsung seria T ?

5 Odpowiedzi, 4314 Wyświetleń

wally

2013-07-16, 12:35:55
Użytkownik
Panowie (i Panie, jesli takowe zagladaja tutaj),

od razu podpowiem - nie jestem monterem samoukiem, nie jestem specjalista z branzy, nigdy nie podejme sie montazu splita ale interesuje mnie temat klimatyzacji (w tym rowniez samochodowej) dlatego trafilem na to forum.

Do sedna: montujecie sprzety wielu marek, sam posiadam w domu zarowno Sinclair'a jak i Toshibe (on-off) i wiem jakie sa miedzy nimi roznice. Kilka watkow nizej pisalem, ze chcialbym zamontowac cos cichego i wzglednie taniego do pokoju dzieciakow. Przegladalem oferty profesjonalnych firm z mojej okolicy (kryterium to aktualna autoryzacja wiodacych producentow) i sporo firm oferowalo mi SAMSUNGA z serii T. Urzadzenie jest tanie i ciche, nie jest to marketowiec.

Czego oczekuje od klimy?
- cichej i bezawaryjnej pracy (oczywiscie z zachowaniem regularnych serwisow),
- zbijania temp. nie nizej niz do ok 23-24stC przy upalach po 30+stC na zewnatrz.
- na poczatku jesieni kilka razy uzyje funkcji grzania (kilka dni w roku)

Pytania:
1. czy to jakos bardzo awaryjny sprzet?
2. czy jest to jednorazowka czy tez niezly markowy sprzet a niska cena wynika z wychodzenia z on-offow?
3. czy poszukac czegos lepszego a jesli tak, to dlaczego?

Z gory dziekuje za pomoc!

Pozdrawiam,
Wally
  • Odpowiedz

Shitashii

2013-07-16, 19:52:30
Moderator