Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

serwis w marketach - jak

12 Odpowiedzi, 12647 Wyświetleń

Qba

  2009-01-11, 20:09:24
Zaawansowany użytkownik
#1
Czy macie doświadczenia z serwisem w sieciach handlowych jak np.Biedronka Żabka itp. Chciałbym złożyć ofertę (spróbować) ale nie wiem czy warto i jak się do tego zabrać. Wiem że podpisują umowy z dużymi serwisami obsługującymi całe województwa ale chcę spróbować. Co o tym myślicie.
  • Odpowiedz

senior

  2009-01-11, 23:16:02
Zaawansowany użytkownik
#2
Kuba, to może i jest fajna sprawa, ale z tego co wiem, to biedronka płaci mało, a podpisuje umowę ze wszystkimi możliwymi serwisami np. z treści umowy wynika,że dostaniesz minimum 2 awarie na miesiąc( czyli tyle co wcale)możesz kombinować, a jak masz konkretne pytania to napisz do mnie, ja kiedys robiłem dla nich jeszcze przez inną firmę, teraz sam się nad tym również zastanawiam, ale raczej jako dorobienie trochę niż stałe źródło dochodu
  • Odpowiedz

awax

  2009-01-11, 23:24:52
Top użytkownik
#3
senior napisał(a):Kuba, to może i jest fajna sprawa, ale z tego co wiem, to biedronka płaci mało, a podpisuje umowę ze wszystkimi możliwymi serwisami np. z treści umowy wynika,że dostaniesz minimum 2 awarie na miesiąc( czyli tyle co wcale)możesz kombinować, a jak masz konkretne pytania to napisz do mnie, ja kiedys robiłem dla nich jeszcze przez inną firmę, teraz sam się nad tym również zastanawiam, ale raczej jako dorobienie trochę niż stałe źródło dochodu
Sądzę,że to jest temat do przedyskutowania na Centrum.Przecież ono m.in. ma w przyszłości w tym temacie się również działać.Należy rozważyć czy indywidualne rozmowy są korzystne.
  • Odpowiedz

Fujitsu Szczecin

  2009-01-12, 21:06:41
Top użytkownik
#4
patusX napisał(a):awax wszystko by dyskutowal na swoim centrum!Big Grin bezsensBig Grin
Uwazam ze takie serwisy to dobra sprawa napewno w województwie pomorskim nie wiem gdzie indziej
W Olsztynie by się przydał.
Wszyscy, wszystko wiedzieli... a mój fotoblog?
  • Odpowiedz

Artic

  2009-01-13, 18:25:54
Zaawansowany użytkownik
#5
powiem tak. duże markety są serwisowane przez duże serwisy. my np. serwisujemy Stokrotki i byłe Plusy. ale nie jako pojedyńczy serwisanci tylko jako podwykonawcy. małe firmy nie mają szans na serwisowanie marketów na własną ręke. chyba że akurat na danym terenie zaistnieje taka potrzeba ale nie sądze.
Doświadczenie stworzyło sztukę, brak zaś doświadczenia - przypadek .... A prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn. Arystoteles
  • Odpowiedz

awax

  2009-01-13, 19:44:52
Top użytkownik
#6
Serwisowanie marketów to żaden super intratny interes.Jest tu bardzo duża rozbieżność zarówno stawek jak i sposobu rozliczania.
Może nowe prawo wymuszając na nich stały nadzór konserwacyjny i monitoring coś zmieni.
  • Odpowiedz

awax

  2009-01-13, 20:48:02
Top użytkownik
#7
patusX napisał(a):awax ne uda ci sie wprowadzic stalego nadzoru konserwacyjnego bo kazdy market nie lubi serwisantów urzadzen chlodniczych bo musza sciagac towar dlatego dzwonia tylko jak jest awaria a ty przyjezdzasz i otwerasz wanne lapiac sie za glowe i zastanawiajac jak wielki jest tam grzybBig Grin
patusX
Nie zamierzam niczego wprowadzać,to po prostu wymóg,który wkrótce zostanie wprowadzony czy to się komuś podoba czy nie.
Prędzej czy póżniej bedzie on również egzekwowany.
Zdaję sobie sprawę,że wszystko Twoim zdaniem to moje wymysły,ale to chyba żaden problem wejść np.na stronę Ministerstwa Środowiska?
Jak Boga kocham nie jestem pracownikiem tej instytucji:Smile)
  • Odpowiedz

RoliX

  2009-01-13, 21:25:10
Nowy użytkownik
#8
Wymóg o obowiązkowych przeglądach urządzeń zawierających HFC istnieje według prawa uni europejskiej od 1 kwietnia 2008.Miałem kontrole w firmie inspektora ochrony środowiska.Więcej informacji na poście ( Co o tym sądzicie?). Problem wy tym że na całe Lubuskie jest tylko jedna osoba do wegzekwowania tych przepisów.
  • Odpowiedz

awax

  2009-01-13, 21:32:04
Top użytkownik
#9
Obecnie jednak właściciele marketów będą mieli obowiązek posiadania stałych umów oraz protokołów kontroli szczelności.Taka "gilotyna",że nawet po roku czy dwóch ktoś może ich zażądać i kary 20 000 za brak takowych da im trochę do myslenia.
Problem w tym czy nie znajdzie się jakaś firma,która zaproponuje te kontrole po złotówce .Podobnie było np. w Biedronkach z zakładaniem kart urządzeń.
  • Odpowiedz

matell

  2009-05-29, 18:53:47
Nowy użytkownik
#10
W dużych marketach zazwyczaj serwis ma firma która go budowała.
  • Odpowiedz

Artic

  2009-05-30, 13:28:40
Zaawansowany użytkownik
#11
Żaden miód te serwisy no chyba że nie ma się totalnie co robić....ekspedientki rzucają mięsem w Twoją strone robisz po nocach i wogóle porażka. No nie powiem serwisujemy jakieś tam markety ale tylko z konieczności stałego dochodu Big Grin
Doświadczenie stworzyło sztukę, brak zaś doświadczenia - przypadek .... A prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn. Arystoteles
  • Odpowiedz

korund

  2009-05-31, 19:05:24
Nowy użytkownik
#12
panowie ,doradżcie z jakiej książki najlepiej się uczyć? chodzi mi o klimatyzację i chłodnictwo.
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa