Co może byc za przyczyna ze spreżąrka włacza śię i wyłacza serwisant powiedział że gazu jest ok
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
volvo s40
10 Odpowiedzi, 10491 Wyświetleń|
ten typ tak ma. Przynajmniej ja nie znalazłem u siebie żadnej złej przyczyny. Na postoju włącza się na kilka-kilkanaście sekund i później się rozłącza. I tak w kółko. Ale dobrze chłodzi. I w trakcie jazdy też - ale nie wiem kiedy się włącza i wyłącza.
tzn ja mam V40, ale to to samo.
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2009-10-25, 21:51:09 przez Shitashii.)
Coś miusi powodować wyłaczanie tak nie powino być.
Zapewne. Ale u siebie wolę się nie doszukiwać.
Kiedyś kolega mnie przestrzegał: "Lepsze jest wrogiem dobrego" I jak chciałem poprawić coś, co było dobre, to dodałem sobie kupę roboty, więc teraz ostrożniej podchodzę do pewnych spraw. Może czujnik jest w niewłaściwym miejscu, bądź niewłaściwie zaprojektowany układ. Czy Radekklimat coś więcej wie na ten temat?
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
Ale to się dzieje też latem, w największe upały. Ja się domyślam, że czujka na parowniku, ale jak powszechnie wiadomo dostęp do parowników w samochodach mają tylko glony i bakterie, bo człowiek to nie.
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
ignacy64 napisał(a):Co może byc za przyczyna ze spreżąrka włacza śię i wyłacza serwisant powiedział że gazu jest okA nie chłodzi jak należy?
nie wypowiadam sie na temat volvo bo niewiele ich robiłem
moze diagnostyka komputerowa cos pomoze ignacy64 napisał(a):Co może byc za przyczyna ze spreżąrka włacza śię i wyłacza serwisant powiedział że gazu jest okPoczekaj na ocieplenie,sprawdz ciśnienia w układzie bo narazie to można tylko gdybać mg_1 napisał(a):Cykliczne wyłączanie sprężarki powoduje presostat niskiego ciśnienia(przy ścianie grodziowej) lub termostat przy parowniku, a spowodowane jest to niską temperaturą otoczenia i małym obciążeniem układu klimatyzacji.A gdzie presostat niskiego ciśnienia znajde s/40
w samochodach są dwa rodzaje sprężarek - z regulowaną wydajnością ("wypornością" jak nieraz można przeczytać) i bez regulacji.
Regulacja wydajności realizowana jest poprzez zmianę skoku tłoczków, przy czym zamiana ta może się odbywać mechanicznie - specjalny mechanizm reguluje automatycznie skok w zależności od ciśnienia po stronie ssącej lub elektrycznie - komputer klimy reguluje wydajność w zależności od potrzeb W sprężarkach bez regulacji stosuje się inny trik - mianowicie gdy ciśnienie po stronie ssącej spada poniżej pewnej wartości presostat rozłącza sprężarkę, gdy ciśnienie wzrośnie - załącza ją ponownie. W volvo jest zatem sprężarka o stałej wydajności i stąd jej cykliczna praca |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY