Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

lima civic 98

5 Odpowiedzi, 5032 Wyświetleń

slawinio82

  2010-06-14, 18:06:36
Nowy użytkownik
#1
wityam,

mam mały problem z klimą w moim civicu. Napełniałem ostatnio czynnikiem. Wszystko ładnie pięknie ale: Ciśnienie spada po dodaniu gazu. Majster coś mówił ze po dodaniu gazu jakby zawór blokował przepływ lub coś sie przytykało. Klima wydaje mi sie i tak mówił majster ze słabo dmucha. Weże: jeden jest mocno gorący natomiast drugi jest letni(a powinien chyba być zimny)

poradźcie coś
  • Odpowiedz

cleanpark

  2010-06-15, 07:38:52
Użytkownik
#2
Jakieś dane z manometrów??? i temp zewnętrzna przy pomiarach????
  • Odpowiedz

j_a_c

  2010-06-15, 19:28:28
Użytkownik
#3
powinno się zacząć od sprawdzenie filtra kabinowego i przy okazji drożności wymiennika
j_a_c WROCŁAW
  • Odpowiedz

wally

  2010-06-16, 06:52:21
Użytkownik
#4
ktory rocznik, ktory silnik, jakie wskazania manometrow, jaka temp. z kratek, czy zalaczaja sie wentylatory, czy uklad jest pusty czy jeszcze jest w nim gaz, czy podczas poprzedniego lata bylo lepiej?

Wrozenie z fusow to tylko wrozka Mirona zrobi.

Mialem straszne problemy z klima w civicu z okresu 95-00 i z doswiadczenia (a jestem uzytkownikiem a nie fachowcem od klimatyzacji), civiki z tego okresu maja zwyczajnie za maly skraplacz i nie ma szans na wystarczajace schlodzenie (skroplenie) czynnika. W efekcie, zawor rozprezny otrzymuje mieszanke o zbyt wysokiej temp. i nie wytwarza wystarczajaco niskiej temp. na parownik. Efekt jest taki ze zamiast 6-8stC leci Ci z kratek 12-15stC.

Skraplacz ze wzgledu na swoja wielkosc (a raczej zbyt male gabaryty) musi byc idealnie drozny aby odpowiednio wytracic temperature gazu. U mnie, mimo ze skraplacz wygladal dobrze, ciagle zamulalo auto i temp. z kratek przy +30stC wynosila az 14stC - ilosc gazu byla ok a cisnienie HP roslo prawie do 30. W koncu skraplacz sie rozlecial, uklad rozszczelnil a ja w koncu po jego wymianie, ciesze sie z w miare dobrze dzialajacej klimatyzacji (temp. ok 9-10stC)
  • Odpowiedz

slawinio82

  2010-06-18, 19:31:31
Nowy użytkownik
#5
ciśneinie na jednym wskaźniku na wolnych obrotacj jest ok 2,0. na drugim około 15,0. po dodaniu gazu cisnienie spada do 0 a drugie rośnie powyżej 20. Honda rok 98 1,5 vtec. jak jade i wrzuce auto na luz to przy klimie obroty spoadają do około 250 rpm a po chwili rosną. wiatrak cylkicznie co chwila sie załancza. coś tam chłodzi ale wydaje mi sie ze słabo.
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa