Witam,
Pytanie do ekspertów od klimatyzacji samochodowej. Dziś byłem w serwisie klimatyzacji. W moim golfie była nieszczelność na skraplaczu - został wymieniony na nowy. Do układu goście nabili 850g czynnika, olej i kontrast. Ciśnienia na wyłączonej klimie LP 1,4 bar, HP 1,4 bar. Na działającej klimie po rozgrzaniu silnika do 90 st.C jest LP 1,4 bar, HP 4,6 bar. Temperatura na zewnątrz to około 30 st.C. Temperatura powietrza wpadającego do kabiny to około 24-27 st.C. Wentylatory działają, sprężarka włącza się. Przewody przy zaworze rozprężnym - chudy bardzo zimny, gruby letny. Temperatura na parowniku to około 16 st.C. Co może być przyczyną tego, że powietrze nie jest odpowiednio schłodzone? Dodam, że goście po 30 minutach testowania, konsultowania itp. rozłożyli ręce!
Z góry dzięki za pomoc
Pozdro Łukasz
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2010-07-12, 13:35:02 przez mikoreta.)
Pytanie do ekspertów od klimatyzacji samochodowej. Dziś byłem w serwisie klimatyzacji. W moim golfie była nieszczelność na skraplaczu - został wymieniony na nowy. Do układu goście nabili 850g czynnika, olej i kontrast. Ciśnienia na wyłączonej klimie LP 1,4 bar, HP 1,4 bar. Na działającej klimie po rozgrzaniu silnika do 90 st.C jest LP 1,4 bar, HP 4,6 bar. Temperatura na zewnątrz to około 30 st.C. Temperatura powietrza wpadającego do kabiny to około 24-27 st.C. Wentylatory działają, sprężarka włącza się. Przewody przy zaworze rozprężnym - chudy bardzo zimny, gruby letny. Temperatura na parowniku to około 16 st.C. Co może być przyczyną tego, że powietrze nie jest odpowiednio schłodzone? Dodam, że goście po 30 minutach testowania, konsultowania itp. rozłożyli ręce!
Z góry dzięki za pomoc
Pozdro Łukasz
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
