Witam.
Jestem nowy na tym forum ponieważ "ręce opadają" w moim mieście i okolicy jeśli chodzi o obsługę klimy w aucie.
Ale do rzeczy. Uciekł mi cały gaz więc sprawdzono i okazało się że cieknie sprężarka ( denso TV12SC). Oddałem auto do firmy zajmującej się naprawą sprężarek ( i tu pierwszy zonk- chcieli mnie naciągnąć na wymianę przewodów jak i skraplacza pod pretekstem przecieku), po niby naprawie i nabiciu w dalszym ciągu ucieka gaz tym razem nawet nietrzeba lampy UV aby sprawdzić gdzie. Wyciek następuje w tym samym miejscu jak przed naprawą. Pojechałem do gościa w sprawie reklamacji :
- Podłączył manometr na HP i na silniku o temp 55 stopni i tyle miała sprężarka, ale skraplacz nie wiem, ciśnienie było 9Bar.
- Po załączeniu silnika skoczyło do 20-23 i tak się trzymało przez 40 min - na wolnych obrotach oczywiście.
- podczas zwiększania obrotów rosło oczywiście ciśnienie do 27-30 Bar i przy górnej wartości sprężarka się wyłączała.
Pan oznajmił mi że on uszczelnienia wymieniał i przeciek spowodowany jest zbyt wysokim ciśnieniem i mam sobie wymienić skraplacz.
Mam w związku z tym zachowaniem pytanie. Czy tak powinna działac klima jak u mnie? Wentylatory załączają się wg książki serwisowej tj 16bar I bieg i 20Bar II bieg. Działa zabezpieczenie max ciśnienia 30 Bar. Boję się że jestem wkręcany i próbuje się na mnie zarobić pieniążki. Dodam że podczas postoju sprężarki tj kiedy niedziała wycieków nie ma.
Proszę o pomoc i wyjaśnienie co może być przyczyną , bo nie jestem w tej kwestii biegły i nie mam argumentów na gościa aby usługę za którą zapłaciłem wykonał dobrze.
Jestem nowy na tym forum ponieważ "ręce opadają" w moim mieście i okolicy jeśli chodzi o obsługę klimy w aucie.
Ale do rzeczy. Uciekł mi cały gaz więc sprawdzono i okazało się że cieknie sprężarka ( denso TV12SC). Oddałem auto do firmy zajmującej się naprawą sprężarek ( i tu pierwszy zonk- chcieli mnie naciągnąć na wymianę przewodów jak i skraplacza pod pretekstem przecieku), po niby naprawie i nabiciu w dalszym ciągu ucieka gaz tym razem nawet nietrzeba lampy UV aby sprawdzić gdzie. Wyciek następuje w tym samym miejscu jak przed naprawą. Pojechałem do gościa w sprawie reklamacji :
- Podłączył manometr na HP i na silniku o temp 55 stopni i tyle miała sprężarka, ale skraplacz nie wiem, ciśnienie było 9Bar.
- Po załączeniu silnika skoczyło do 20-23 i tak się trzymało przez 40 min - na wolnych obrotach oczywiście.
- podczas zwiększania obrotów rosło oczywiście ciśnienie do 27-30 Bar i przy górnej wartości sprężarka się wyłączała.
Pan oznajmił mi że on uszczelnienia wymieniał i przeciek spowodowany jest zbyt wysokim ciśnieniem i mam sobie wymienić skraplacz.
Mam w związku z tym zachowaniem pytanie. Czy tak powinna działac klima jak u mnie? Wentylatory załączają się wg książki serwisowej tj 16bar I bieg i 20Bar II bieg. Działa zabezpieczenie max ciśnienia 30 Bar. Boję się że jestem wkręcany i próbuje się na mnie zarobić pieniążki. Dodam że podczas postoju sprężarki tj kiedy niedziała wycieków nie ma.
Proszę o pomoc i wyjaśnienie co może być przyczyną , bo nie jestem w tej kwestii biegły i nie mam argumentów na gościa aby usługę za którą zapłaciłem wykonał dobrze.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY