Witam.
potrzebuję wyposażyć sprężarkę danfoss SC18Cl w szkiełko wskaźnik poziomu oleju... robił to już ktoś da się wlutować lub wspawać jakieś szkło bezpośrednio na korpus? bez ryzyka przegrzania uzwojeń ?
w którym dokładnie miejscu to robić jak nawiercać, żeby nie ryzykować ? cholerka uzwojenia są blisko powierzchni tego "garnka"
iakie szkiełko wskaźnik dobrać ? najprościej byłoby np wyciąć kawałek korpusu ze szkiełkiem ze złomu jakiegoś dużego hermetycznego agregatu ...
obecnie mam "typowo" czyli rurkę fi6 wlutowaną w dno -szkiełko -i potem w ssanie (ściślej w króciec napełniający) -tylko, że te plączące się pod spodem rurki mocno utrudniają montaż sprężarki i aż się proszą o przypadkowe urwanie...
zdecydowanie lepiej byłoby mieć szkiełko bezpośrednio na korpusie sprężarki -tak jak w niektórych większych modelach jest fabrycznie... niestety aplikacja "mocno nietypowa" i wskaźnik poziomu oleju jest potrzebny...
pozdrawiam.
Witek.
potrzebuję wyposażyć sprężarkę danfoss SC18Cl w szkiełko wskaźnik poziomu oleju... robił to już ktoś da się wlutować lub wspawać jakieś szkło bezpośrednio na korpus? bez ryzyka przegrzania uzwojeń ?
w którym dokładnie miejscu to robić jak nawiercać, żeby nie ryzykować ? cholerka uzwojenia są blisko powierzchni tego "garnka"
iakie szkiełko wskaźnik dobrać ? najprościej byłoby np wyciąć kawałek korpusu ze szkiełkiem ze złomu jakiegoś dużego hermetycznego agregatu ...
obecnie mam "typowo" czyli rurkę fi6 wlutowaną w dno -szkiełko -i potem w ssanie (ściślej w króciec napełniający) -tylko, że te plączące się pod spodem rurki mocno utrudniają montaż sprężarki i aż się proszą o przypadkowe urwanie...
zdecydowanie lepiej byłoby mieć szkiełko bezpośrednio na korpusie sprężarki -tak jak w niektórych większych modelach jest fabrycznie... niestety aplikacja "mocno nietypowa" i wskaźnik poziomu oleju jest potrzebny...
pozdrawiam.
Witek.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
wiertłem małej średnicy zarys otworu w taki sposób aby nie przewiercać blachy na wylot. Można to zrobić za pomocą wiertła z nałożoną tulejką dystansową. Następnie na obrzeżu przewidzianego otworu przyspawałby śrubę tak aby łeb był przyspawany a gwintowana część sterczała. Przy pomocy ściągacza udarowego wyrwałby osłabione miejsce.