witam,
kilka ladnych lat temu pomagaliscie mi z Civiciem '96, teraz zwracam sie do Was nie tyle o pomoc, a o porade w sprawie sprawnosci dzialania klimy.
Pacjent: Honda Civic 2004, 2.0L Type-R
Klima nabita rok temu, nabite 600gr. czynnika, filtr ppylkowy wymieniony 4 dni temu. Klima wydaje sie malo wydajna, niby chodzi poprawnie, niby osiaca te 7-8stC przy temp. rzedu 25-30st.C ale wiadomo, ze jest to sa malo przy tak wysokiej temp na zewnatrz. Klime nabijalem u wulkanizatora, przewody zachowuja sie poprawnie, jeden "rosieje" a drugi jest cieply (ale nie goracy), wentylatory zalaczaja sie wraz z zalaczaniem sprezarki. Czy istnieje mozliwosc obnizenia temp. z kratek? wspomniane 7-8st.C utrzymuja sie jedynie na pierwszym biegu, wraz ze wzrostem obrotow dmuchawy, temperatura wzrasta.
Pytanie: o ile dobrze kojarze, w tym modelu powinno byc 500-550gr. czynnika - czy nabicie 600gr (koles mowi, ze wiecej o 50gr. nie zaszkodzi) moze spowodowac pogorszenie wydajnosci klimy?
Moje watpliwosci pojawily sie po tym, jak kupilem zonie Honde CR-V '04 2.0L - auto o wiele wieksze, o wiele szybciej sie nagrzewa, silnik auta jest podobny a w ukladzie klimy wystarczy ok 480-530gr. czynnika.
Dodam tylko, ze w moim aucie przy zalaczaniu sprezarki czyc wyrazne szarpniecie, a u mojej zony, klima zalacza i wylacza sie niemal bezglosnie.
Bede wdzieczny za wszelkie porady/sugestie
Dziekuje i pozdrawiam,
Wally
kilka ladnych lat temu pomagaliscie mi z Civiciem '96, teraz zwracam sie do Was nie tyle o pomoc, a o porade w sprawie sprawnosci dzialania klimy.
Pacjent: Honda Civic 2004, 2.0L Type-R
Klima nabita rok temu, nabite 600gr. czynnika, filtr ppylkowy wymieniony 4 dni temu. Klima wydaje sie malo wydajna, niby chodzi poprawnie, niby osiaca te 7-8stC przy temp. rzedu 25-30st.C ale wiadomo, ze jest to sa malo przy tak wysokiej temp na zewnatrz. Klime nabijalem u wulkanizatora, przewody zachowuja sie poprawnie, jeden "rosieje" a drugi jest cieply (ale nie goracy), wentylatory zalaczaja sie wraz z zalaczaniem sprezarki. Czy istnieje mozliwosc obnizenia temp. z kratek? wspomniane 7-8st.C utrzymuja sie jedynie na pierwszym biegu, wraz ze wzrostem obrotow dmuchawy, temperatura wzrasta.
Pytanie: o ile dobrze kojarze, w tym modelu powinno byc 500-550gr. czynnika - czy nabicie 600gr (koles mowi, ze wiecej o 50gr. nie zaszkodzi) moze spowodowac pogorszenie wydajnosci klimy?
Moje watpliwosci pojawily sie po tym, jak kupilem zonie Honde CR-V '04 2.0L - auto o wiele wieksze, o wiele szybciej sie nagrzewa, silnik auta jest podobny a w ukladzie klimy wystarczy ok 480-530gr. czynnika.
Dodam tylko, ze w moim aucie przy zalaczaniu sprezarki czyc wyrazne szarpniecie, a u mojej zony, klima zalacza i wylacza sie niemal bezglosnie.
Bede wdzieczny za wszelkie porady/sugestie
Dziekuje i pozdrawiam,
Wally
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY