Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

brak cisnien sprezarka pracuje

16 Odpowiedzi, 17382 Wyświetleń

royal

  2012-05-15, 10:14:23
Nowy użytkownik
#1
Witam
BMW X5 2002 rok 3,0 diesel
klima napelniona tak jak ma byc brak bledow na kompie
sprezarka startuje (sprzeglo elektromagnetyczne) a cisnienia sie nie zmieniaja nawet minimalnie nawet na sekunde poprostu brak jakiejkolwiek reakcji
od czego zaczac????
  • Odpowiedz

miezala5

  2012-05-15, 13:29:35
Top użytkownik
#2
od podania wartosci cisnienia
  • Odpowiedz

awax

  2012-05-15, 15:47:07
Top użytkownik
#3
Od wymiany sprężarki,wygląda na to,że wał się ukręcił
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-05-15, 15:47:46 przez awax.)
  • Odpowiedz

plusz730

  2012-05-15, 18:32:58
Użytkownik
#4
Od sprawdzenia sprzęgła bądź jak awax prawi wał się ukręcił bądź sprężarka wyzionęła ducha.
Autoklima Webasto
  • Odpowiedz

gajdek419

  2012-05-15, 19:16:34
Zaawansowany użytkownik
#5
Sprężarka do naprawy - niestety.
  • Odpowiedz

royal

  2012-05-16, 10:42:44
Nowy użytkownik
#6
miezala5 napisał(a):od podania wartosci cisnienia
30 stopni na dworze i okolo 6,5 bar pisalem ze bez reakcji czy to wlaczona klima czy nie...
tez myslalem nad ukreconym walkiem bo silnik praktycznie nie reaguje na obciazenie jakie powinno powstac... chcialem sie tylko upewnic czy to nie zawor rozprezny..... bmw ma nakulane 450tys km wiec miala prawo umrzec sprezarka
dzieki za porady jak sie do tego dobiore to dam znac co bylo.
  • Odpowiedz

mt

  2012-05-16, 19:58:50
Użytkownik
#7
royal napisał(a):
miezala5 napisał(a):od podania wartosci cisnienia
30 stopni na dworze i okolo 6,5 bar pisalem ze bez reakcji czy to wlaczona klima czy nie...
tez myslalem nad ukreconym walkiem bo silnik praktycznie nie reaguje na obciazenie jakie powinno powstac... chcialem sie tylko upewnic czy to nie zawor rozprezny..... bmw ma nakulane 450tys km wiec miala prawo umrzec sprezarka
dzieki za porady jak sie do tego dobiore to dam znac co bylo.
Koniecznie pisz.
  • Odpowiedz

mentor12

  2012-05-17, 19:48:51
Top użytkownik
#8
A do czego służy zrywalne sprzęgło?
"Wszelka innowacja nie jest zasługą badań rynkowych ani starannie dobranych grup dyskusyjnych, ale dziełem rozzłoszczonych ludzi."

Tom Peters
  • Odpowiedz

awax

  2012-05-17, 19:54:31
Top użytkownik
#9
Służy do tego co jest w nazwie ,tyle że tu nie ma takiego sprzęgła.
  • Odpowiedz

mentor12

  2012-05-17, 20:36:16
Top użytkownik
#10
A co służy w tym przypadku do zabezpieczenia aby wał się nie ukręcił a auto na autostradzie podczas prędkości tego nie odczuło?Coś jest na pewno zabezpieczeniem stale napędzanej sprężarki.Coś musi tą siłę potworną wziąć na barki.
"Wszelka innowacja nie jest zasługą badań rynkowych ani starannie dobranych grup dyskusyjnych, ale dziełem rozzłoszczonych ludzi."

Tom Peters
  • Odpowiedz

mg

  2012-05-17, 20:46:29
Top użytkownik
#11
sprzęgło zrywalne?
  • Odpowiedz

mentor12

  2012-05-17, 21:02:35
Top użytkownik
#12
Z wypowiedzi wynika że wał jest zabezpieczeniem.Skoro doszło do jego ukręcenia.
"Wszelka innowacja nie jest zasługą badań rynkowych ani starannie dobranych grup dyskusyjnych, ale dziełem rozzłoszczonych ludzi."

Tom Peters
  • Odpowiedz

mg

  2012-05-17, 21:24:25
Top użytkownik
#13
Wały też mają wady fabryczne, fakty są takie: (pomijając kompletną ignorancję serwisu)
sprężarka do sprawdzenia, układ chłodniczy również, możliwe opiłki.
  • Odpowiedz

gajdek419

  2012-05-18, 17:47:51
Zaawansowany użytkownik
#14
mentor12 napisał(a):Z wypowiedzi wynika że wał jest zabezpieczeniem.Skoro doszło do jego ukręcenia.
zabezpieczeniem jest bezpiecznik termiczny w cewce (ale ten jest sprawny wg opisu) i wulkanizowane połączenie tarczy zabierakowej.
Mógł uszkodzić się wielowypust na wałku lub samej tarczy albo puściło połączenie wciskowe pomiędzy wałkiem a bieżnią wału.
Pracuje tam spręzarka o stałej wydajności (nie o zmiennej wydajności) więc łaski nie robi- wystarczy że obraca się wał i powinna sprężać Smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-05-18, 17:49:15 przez gajdek419.)
  • Odpowiedz

mentor12

  2012-05-18, 20:21:51
Top użytkownik
#15
zabezpieczeniem jest bezpiecznik termiczny w cewce (Czego zabezpieczeniem?Cewki?)Mógł uszkodzić się wielowypust.A co to jest.Czy nie chodzi o wieloklin?Takie frezowane odcinki na wale?Wytłumacz co to wielowypust frezerowi. Smile
"Wszelka innowacja nie jest zasługą badań rynkowych ani starannie dobranych grup dyskusyjnych, ale dziełem rozzłoszczonych ludzi."

Tom Peters
  • Odpowiedz

gajdek419

  2012-05-20, 12:27:46
Zaawansowany użytkownik
#16
bezpiecznik termiczny jest aktywuje się gdy temperatura cewki wzrasta powyżej jego progu zadziałania - a przyczyna może być np: zablokowanie spręzarki i tarcie tarczy zabierakowej po kole co powoduje wzrost temperatury.

Technicznie rzecz biorąc błędem jest mówienie o wieloklinie - (podobnie jak mówienie o wpuście , że to jest klin!) Wieloklin to nazwa potoczna
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa