Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

VW Passat problem

7 Odpowiedzi, 7012 Wyświetleń

szakal

  2008-05-14, 18:20:57
Nowy użytkownik
#1
Jestem tutaj pierwszy raz i myślę, że nie ostatni. Na wstępie gorąco pozdrawiam wszystkich forumowiczów.

Passat 2.0 benzyna 94 rok, sprężarka SD7V16. Po sprawdzeniu szczelności i napełnieniu układu chłodzi super. Po ok 5-10 minutach przestaje chłodzić. Brak wycieków, sprawdzone czynnikiem UV. Po wymianie sprężarki ta sama sytuacja.
Rurka wysokiego ciśnienia wchodząca do kabiny oszroniona, wychodząca, ciepła.
Obydwie rurki przy samej sprężarce gorące. Wentylatory chodzą.
Co jeszcze mam sprawdzić - help !
  • Odpowiedz

radekklimat

  2008-05-14, 19:01:46
Moderator
#2
prawdopodobnie zawor wewnatrz sprezarki zalany olejem, jezeli ktos kto to napełniał nie wie jak to zrobic to taki efekt bedzie za kazdym razem
napisz mi jakie były cisnienia na ssaniu i tłoczeniu przy 1500 obrotach na minute
  • Odpowiedz

szakal

  2008-05-14, 19:10:28
Nowy użytkownik
#3
redekklimat - układ napełaniałęm boschem acs 500 kodem 16 dla vw passat z tego rocznika. 1200 mg R134 a. Automatycznie urządzenie mu podało wszystki płyny po odciągnięciu itd. Przy opróżnianiu ciśnienie było takie same jak przy napełnianiu.
Nie mam jeszcze butli z azotem ale jak dmuchałem sprężone powietrze ok. 8bar do rurek od sprężarki to przelot mam w obydwie strony. Kiedyś w podobnym aucie widziałem termostat przy parowniku, może tam szukać przyczyny, zgłupiałem już...
  • Odpowiedz

radekklimat

  2008-05-15, 05:32:08
Moderator
#4
to czy po tych 10 minutach nie chłodzi bo cos rozłaczyło komresor czy sa inne objawy
  • Odpowiedz

szakal

  2008-05-15, 06:13:10
Nowy użytkownik
#5
Dzięki za zainteresowanie tematem, po tych 10 minutach sprzęgło kompresora jest normalnie załączone ale zaczyna wiać ciepłe powietrze rura wys. ciśn. przy parowniku oszroniona, niskiego ciepła przy kompresorze obie ciepłe a nawet prawie gorące.
wygląda tak jakby coś w parowniku otwierało wlot ciepłego powietrza a jest to zwykła klima. Teraz mam wszystko spuszczone do maszyny, co jeszcze sprawdzić ?
O wymianie sprężarki już wspominałem.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2008-05-15, 06:14:39 przez szakal.)
  • Odpowiedz

radekklimat

  2008-05-15, 19:03:19
Moderator
#6
sprawdz czy dysza rozprezna tu na podszybiu z lewej strony jest czysta taki srubunek na tłocznej za zaworem serwisowym tylko musisz ja wyciagnac peseta
  • Odpowiedz

skylark

  2008-05-16, 13:15:15
Użytkownik
#7
Jeśli dysza jest czysta - prawdopodobnie zawilgocenie układu.
Specjalista klimatyzacji samochodowych i ogrzewań postojowych typu Webasto
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa