Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Movano

30 Odpowiedzi, 23154 Wyświetleń
Wstecz 1 2

klimatolog

  2013-05-04, 17:11:54
Top użytkownik
#26
Dla mnie temat zakończony.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
  • Odpowiedz

lolek

  2013-05-05, 07:51:32
Użytkownik
#27
Jak zwykle rozmowa tutaj jest trudna i wszystko prowadzi do tego ze nikt sie nie zna i po szkoleniu bedzie wiedział ,, wszystko " . Tak jak ktos wyżej pisał w tym przypadku trudna jest do ustalenia nieszczelnosc na podcisnieniu a klient jak każdy chce zaplacic jak najmniej i po co mu uszczelnienie sprężarki. To było w sierpniu a teraz byl u mnie właściciel z innym busem i mowil ze wszystko gra . Pytałem tylko z ciekawosci czy ktos miał podobne przypadki mozna pogadac normalnie ...
  • Odpowiedz

gajdek419

  2013-05-05, 12:45:08
Zaawansowany użytkownik
#28
Na szkoleniu nie byłem :-P ale może spróbuję coś dodać:
jak pisali koledzy wcześniej najbardziej prawdopodobne jest to, że uszczelniacz wałka puszcza na "próżni". Z punktu widzenia mojej pracy taka sytuacja nie do zaakceptowania. Ale z drugiej strony w układzie zawsze panuje nadciśnienie...
Poza uszczelniaczem praktycznie może nie uszczelniać każde miejsce z o-ringiem (również i w sprężarce, co praktycznie mogę potwierdzić)
Kolega który zajmuje się serwisowaniem klimatyzacji miał również taki przypadek i po zregenerowaniu sprężarki nadal miał tak samo - cały czas nie mógł wytworzyć podciśnienia. Samochód jeździ już trzeci sezon i wycieku czynnika nie ma.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-05-05, 12:48:33 przez gajdek419.)
  • Odpowiedz

lolek

  2013-05-05, 19:05:23
Użytkownik
#29
lolek napisał(a):Poza uszczelniaczem praktycznie może nie uszczelniać każde miejsce z o-ringiem (również i w sprężarce, co praktycznie mogę potwierdzić)
Kolega który zajmuje się serwisowaniem klimatyzacji miał również taki przypadek i po zregenerowaniu sprężarki nadal miał tak samo - cały czas nie mógł wytworzyć podciśnienia. Samochód jeździ już trzeci sezon i wycieku czynnika nie ma.

tez nie byłem na szkoleniu a jednak decyzja słuszna Smile

A sprawdzic mysle ze mozna omijając sprężarkę czyli zrobic podcisnienie w układzie bez niej .. reszte wiadomo
  • Odpowiedz

klimatolog

  2013-05-05, 19:33:27
Top użytkownik
#30
Brawo lolek.Gwóżdż doświadczonym po kursach.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
  • Odpowiedz
Wstecz 1 2

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa