Dla mnie temat zakończony.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
|
Dla mnie temat zakończony.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
Jak zwykle rozmowa tutaj jest trudna i wszystko prowadzi do tego ze nikt sie nie zna i po szkoleniu bedzie wiedział ,, wszystko " . Tak jak ktos wyżej pisał w tym przypadku trudna jest do ustalenia nieszczelnosc na podcisnieniu a klient jak każdy chce zaplacic jak najmniej i po co mu uszczelnienie sprężarki. To było w sierpniu a teraz byl u mnie właściciel z innym busem i mowil ze wszystko gra . Pytałem tylko z ciekawosci czy ktos miał podobne przypadki mozna pogadac normalnie ...
Na szkoleniu nie byłem :-P ale może spróbuję coś dodać:
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-05-05, 12:48:33 przez gajdek419.)
jak pisali koledzy wcześniej najbardziej prawdopodobne jest to, że uszczelniacz wałka puszcza na "próżni". Z punktu widzenia mojej pracy taka sytuacja nie do zaakceptowania. Ale z drugiej strony w układzie zawsze panuje nadciśnienie... Poza uszczelniaczem praktycznie może nie uszczelniać każde miejsce z o-ringiem (również i w sprężarce, co praktycznie mogę potwierdzić) Kolega który zajmuje się serwisowaniem klimatyzacji miał również taki przypadek i po zregenerowaniu sprężarki nadal miał tak samo - cały czas nie mógł wytworzyć podciśnienia. Samochód jeździ już trzeci sezon i wycieku czynnika nie ma. lolek napisał(a):Poza uszczelniaczem praktycznie może nie uszczelniać każde miejsce z o-ringiem (również i w sprężarce, co praktycznie mogę potwierdzić) tez nie byłem na szkoleniu a jednak decyzja słuszna A sprawdzic mysle ze mozna omijając sprężarkę czyli zrobic podcisnienie w układzie bez niej .. reszte wiadomo
Brawo lolek.Gwóżdż doświadczonym po kursach.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
|