Witam,
samochód: Peugeot 307 1,6 HDI 90 KM, 2007r.
W trakcie serwisu klimatyzacji dobito 450g czynnika (przed tym było go tylko 50g).
Mimo tego klimatronik nie działa (nie wiem czy wcześniej była sprawna, ponieważ jestem świeżym nabywcą auta).
Mechanik odczytał ciśnienia LP - 4,5; HP - 6, i twierdzi, że zapiekł się zawór w kompresorze.
Niepokoi mnie natomiast fakt, czy kompresor jest dedykowany do mojego auta - Sanden SD7C16. Na stronie producenta ten typ jest przyporządkowany do Peugeota 407 z silnikiem 2,0 HDI. Może to jest przyczyną nie działania klimy. Jeżeli nie ma to znaczenia, to czy diagnoza mechanika jest prawidłowa? Jakie mogą być inne przyczyny?
samochód: Peugeot 307 1,6 HDI 90 KM, 2007r.
W trakcie serwisu klimatyzacji dobito 450g czynnika (przed tym było go tylko 50g).
Mimo tego klimatronik nie działa (nie wiem czy wcześniej była sprawna, ponieważ jestem świeżym nabywcą auta).
Mechanik odczytał ciśnienia LP - 4,5; HP - 6, i twierdzi, że zapiekł się zawór w kompresorze.
Niepokoi mnie natomiast fakt, czy kompresor jest dedykowany do mojego auta - Sanden SD7C16. Na stronie producenta ten typ jest przyporządkowany do Peugeota 407 z silnikiem 2,0 HDI. Może to jest przyczyną nie działania klimy. Jeżeli nie ma to znaczenia, to czy diagnoza mechanika jest prawidłowa? Jakie mogą być inne przyczyny?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY