Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Chryler town&country 3.8 2004r.

6 Odpowiedzi, 6967 Wyświetleń

AutoSpa

  2013-07-03, 20:31:47
Nowy użytkownik
#1
Dostałem taki problem do rozwizania. Co Wy na to?

"mam problem z klimatyzacja auto to chrysler town&country 3.8 2004r. klima po nabiciu chłodzi całkiem znośnie mija kilka dni i zaczynają się szopki raz wieje ciepłym, a raz zimnym powietrzem - aż w końcu wieje ciepłym. Cciśnienia na hp sa ok na lp sa zbyt wysokie wentylatory chodzą sprężarka pracuje wymieniana rok temu w serwisie na nową. Przy wysokich temperaturach nawet potrafi sie cyklicznie wyłączać ,upuszczałem trochę czynnika z układu o około 200g i bez zmian w układ wchodzi 1300g ,dodam że układ jest szczelny ,do głowy przychodzi mi tylko zawór ciśnieniowy na sprężarce lub rozprężny co sadzisz kolego o tym ,za wszelka podpowiedź wielkie dzięki ,pozdrawiam"
  • Odpowiedz

gajdek419

  2013-07-05, 12:31:41
Zaawansowany użytkownik
#2
Porada do porady???
jak wygląda ilosc czynnika jak już zacznie wiać ciepłem???
  • Odpowiedz

Haurox91

  2013-07-07, 10:04:26
Użytkownik
#3
Wilgoć?
  • Odpowiedz

AutoSpa

  2013-07-07, 16:06:45
Nowy użytkownik
#4
gajdek419 napisał(a):Porada do porady???
jak wygląda ilosc czynnika jak już zacznie wiać ciepłem???


Układ jest szczelny. Ilość czynnika jest pawidłowa. Gdy zaczyna wiać ciepłym wzrasta ciśnienie na Lp.
  • Odpowiedz

gajdek419

  2013-07-07, 19:33:26
Zaawansowany użytkownik
#5
jeżeli wzrasta LP to znak, że:
- sprężarka przestaje zassysać - tutaj nie wchodzi to w grę bo jest sprężarka o stałej wydajności a jak piszesz HP jest ok
- do parownika wpływa zbyt duzo czynnika - element rozprężny do sprawdzenia
- sprężarka jest rozłączana przez presostat LP
  • Odpowiedz

DBKlima

  2013-07-16, 08:09:09
Top użytkownik
#6
AutoSpa napisał(a):Dostałem taki problem do rozwizania. Co Wy na to?

"mam problem z klimatyzacja auto to chrysler town&country 3.8 2004r. klima po nabiciu chłodzi całkiem znośnie mija kilka dni i zaczynają się szopki raz wieje ciepłym, a raz zimnym powietrzem - aż w końcu wieje ciepłym. Cciśnienia na hp sa ok na lp sa zbyt wysokie wentylatory chodzą sprężarka pracuje wymieniana rok temu w serwisie na nową. Przy wysokich temperaturach nawet potrafi sie cyklicznie wyłączać ,upuszczałem trochę czynnika z układu o około 200g i bez zmian w układ wchodzi 1300g ,dodam że układ jest szczelny ,do głowy przychodzi mi tylko zawór ciśnieniowy na sprężarce lub rozprężny co sadzisz kolego o tym ,za wszelka podpowiedź wielkie dzięki ,pozdrawiam"
1300g moim zdaniem przeładowałeś ale nie dam sobie ręki za to uciąć...
Tylko mi się wydaje, zadzwoń do serwisu i niech ci w ASO powiedzą po VINnie ile do twojej klimy
powinno wchodzić gazu ja bym obstawiał że coś około lub do 900g .
Części oraz urządzenia firmy Daikin
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa