Witam. Mam problem w audi a6 c6 2.0TDI 140km a mianowicie stary kompresor się rozleciał (rolka i przedni korpus) klima wcześniej działała założyłem regenerowaną sprężarke i ku mojemu zdziwieniu po nabiciu ciśnienia się nie zmieniają tak jak by się nie załączała 12V dochodzi czynnik 530g nabite po podpięciu komputera do auta błąd: zawór regulacji kompresora klimatyzacji n280. zawiozłem sprężarke do gości co mi ją sprzedali po 1 dniu odebrałem, mówią ze sprawna i na stole diagnostycznym po podłączeniu wszystko działa i tłoczy 12bar na wysokim i 3 na niskim. Myślicie ze lecą w kulki i nie sprawdzali nic? bo efekt po ponownym założeniu jest taki sam... zaworu nie mogę wymienić na własną ręke bo strace gwarancje. Macie jakieś pomysły czy to może być wina czegoś innego...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-09-23, 08:07:15 przez supinski88.)
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Audi a6 c6 nowy kompresor nie tłoczy
4 Odpowiedzi, 6482 WyświetleńUżytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
sprzęgła zrywalne same się nie zrywają. Coś stawia opór stronie wysokiej, albo też sterownik klimy powoduje przejście zaworu sterującego sprężarką w stan pełnego przepływu i zwyczajnie znika nam olej ze sprężarki. Ten co regenerował czy sprzedał drugą sprężarkę powinien dać pisemną gwarancję ale pod warunkiem płukania układu, wymiany dyszy dławiącej a w ostateczności nawet wymiany skraplacza. Mało który serwisant klimy zwraca uwagę na działanie wisko w grupie VAG o małym wentylatorze elektrycznym nie wspomnę. Wówczas zgon sprężarki następuje bardzo szybko.