Witam wszystkich forumowiczów.Posiadamy w zakładzie w.w. agregat chłodniczy który jest zasilany tylko z sieci 400V(kontener ustawiony na stałe).Bardzo często na wyświetlaczu wewnętrznym pojawia się błąd 7(brak napięcia ładowania z akumulatora).Wymieniłem regulator napięcia wraz ze szczotkami w alternatorze,pasek oraz przeczyściłem i dokręciłem połączenia przy alternatorze i mimo to błąd pojawia się od nowa.Po wejściu na sterowniku w opcje I podczas pracy agregatu napięcie oscyluje w zakresie 13,8-13,9V.Gdzie jeszcze szukać ewentualnych przyczyn pojawiania się tego błędu?Z góry dziękuje i pozdrawiam.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
carierr supra błąd7
22 Odpowiedzi, 21031 Wyświetleń|
Witam.Jeżeli dobrze zrozumiałem to agregat generuje taki błąd ponieważ posiada do remontu silnik spalinowy mimo że pracuje tylko i wyłącznie na silniku elektrycznym?Pozdrawiam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-12-16, 16:16:32 przez samuraj77.)
ps.czy praca na zasilaniu elektrycznym(silnikiem elektrycznym 400V) może w takim przypadku prowadzić do poważniejszej usterki czy tylko będzie wywoływany błąd nr.7?Jeszcze raz pozdrawiam. samuraj77 napisał(a):Witam wszystkich forumowiczów.Posiadamy w zakładzie w.w. agregat chłodniczy który jest zasilany tylko z sieci 400V(kontener ustawiony na stałe).Bardzo często na wyświetlaczu wewnętrznym pojawia się błąd 7(brak napięcia ładowania z akumulatora).Wymieniłem regulator napięcia wraz ze szczotkami w alternatorze,pasek oraz przeczyściłem i dokręciłem połączenia przy alternatorze i mimo to błąd pojawia się od nowa.Po wejściu na sterowniku w opcje I podczas pracy agregatu napięcie oscyluje w zakresie 13,8-13,9V.Gdzie jeszcze szukać ewentualnych przyczyn pojawiania się tego błędu?Z góry dziękuje i pozdrawiam.Witaj kolego, a czy pasek jest ok?
Autoryzowany Partner CARRIER
Czyli pominięto agregat własny.A sprężarka jest zasilana silnikiem elektrycznym z sieci 400v.Dobrze rozumiem?
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
klimatolog napisał(a):Czyli pominięto agregat własny.A sprężarka jest zasilana silnikiem elektrycznym z sieci 400v.Dobrze rozumiem?A kolega tak Ci radził: radekklimat napisał(a):Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji. - Tomasz z Akwinu Po co piszesz tam gdzie nie masz pojęcia? Pisz w dziale Chłodnictwo.
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
Shitashii napisał(a):No i Pan nie wysłuchał modlitw radekklimat odnośnie wymienników.Shitashii mnie nie oceniaj.Zacznij od oceny zapytania w tym temacie.A ponadto jestem zasady że po co polemizować z głupszym.Ciekawe dlaczego się wypowiadasz w stosunku do mojego zapytania w temacie twierdząc że nie mam pojęcia.Aczkolwiek jako moderator powinieneś zacząć od porady a nie oceniania mojego zapytania a nie porady.Co masz do powiedzenia w temacie?kolego Shitashii?klimatolog napisał(a):Czyli pominięto agregat własny.A sprężarka jest zasilana silnikiem elektrycznym z sieci 400v.Dobrze rozumiem?A kolega tak Ci radził: Oczywiście na temat?A zasilana mam na myśli przeniesienie napędu z silnika zasilanego z sieci.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-12-17, 19:33:17 przez klimatolog.)
klimatolog napisał(a):Shitashii napisał(a):No i Pan nie wysłuchał modlitw radekklimat odnośnie wymienników.Shitashii mnie nie oceniaj.Zacznij od oceny zapytania w tym temacie.A ponadto jestem zasady że po co polemizować z głupszym.Ciekawe dlaczego się wypowiadasz w stosunku do mojego zapytania w temacie twierdząc że nie mam pojęcia.Aczkolwiek jako moderator powinieneś zacząć od porady a nie oceniania mojego zapytania a nie porady.Co masz do powiedzenia w temacie?kolego Shitashii?klimatolog napisał(a):Czyli pominięto agregat własny.A sprężarka jest zasilana silnikiem elektrycznym z sieci 400v.Dobrze rozumiem?A kolega tak Ci radził: Otóż na temat mam nie wiele do powiedzenia, bo tu trzeba zobaczyć pacjenta, w jakim momencie dokładnie wywala błąd. Nie znam dobrze tego agregatu. Może trafo, może stycznik.... A poza tematem: nie wiem czy zauważyłeś, a pisałem Ci to nie raz, jestem moderatorem w INNYM dziale. Po drugie - nie zajmujesz się takimi agregatami to daruj sobie. NIE MUSISZ pisać w każdym temacie!!! Aha, i na koniec - napisałeś "po co polemizować z głupszym" , tymczasem nie zawsze brak wiedzy czy doświadczenia oznacza głupotę, przynajmniej ja Ci tego nie wypomniałem :-)
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-12-17, 19:52:59 przez Shitashii.)
A gdzie ci fachowcy atakujący nic nie piszący na temat?
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
Wyjechali?
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
mg kiedyś to jeszcze coś napisałeś.Teraz odnoszę wrażenie że zostałeś przedstawicielem.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
mg napisał(a):Tetaz jest inna moda, Ty ją dyktujesz na tym forum.A ,To teraz tak się nazywa wiedza tematyczna?
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
Witam ,a tak wracając do tematu to owszem zasilanie kompresora jest tylko i wyłącznie z silnika elektrycznego 400V,pasek wymieniony na nowy a kiedy wywala błąd nie wiem ponieważ kiedy pojawiam się w pracy (pracuje od 7 do 15)błąd jest już na sterowniku.Rano go kasuje i na drugi dzień znowu się pojawia.Pozdrawiam i proszę o odpowiedzi na temat.
-sprawdz polaczenia agregatu z akumulatorem czy pewne i nie skorodowane,
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-12-19, 19:34:03 przez maras954.)
-stan akumulatora, podmien na inny na noc, -stan pierscieni slizgowych alternatora, -sprawdz polaczenie kabla d+ z wyjscia alt. do mikroprocesora (tak wogole jaka to supra?)masz schemat polaczen? -pewnosc polaczenia masowego na rame agregatu i silnika. -zakladam za nie ma zadnego zbiornika na paliwo ale zobacz czy wogole silnik agregatu zakreci na trybie "road" to ci da jakis poglad na stan aku i jego polaczen, -i na koniec sprawdz alternator jak mozesz lub podmien, alt sa produkcj polskie wiec nie powinno byc problemu z doborem taniego zamiennika i napisz jaka to supra
Myślę że odpowiedni transformator rozwiąże problemy.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
Witam i dzięki MARAS o takie coś mi chodziło
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-12-23, 17:53:56 przez samuraj77.)
.Alternator (firmy VALEO)sprawdzony na stanowisku w zakładzie specjalizującym się w tego typu naprawach po wymianie regulatora ze szczotkami.Posiadam miernik do badania stanu baterii pod obciążeniem(bodajże WORMEX)więc jutro ją sprawdzę oraz zobaczę model agregatu i sprawdzę połączenia według Twoich wskazówek.W sumie to też zastanawiałem się nad prostownikiem który by sam sprawdzał napięcie baterii i w razie potrzeby sam ją doładowywał(posiadamy takie ładowarki przy agregatach prądotwórczych)tylko jak zwykle chodzi o koszta Dzięki za zainteresowanie i po sprawdzeniu dam znać co mi powychodziło.PozdrawiamP.s brak schematu elektrycznego supra744
Witam ,więc sprawdziłem wszystko oprócz ciągłości przewodu d+(brak schematu elektrycznego)ale chyba przypadkiem znalazłem powód generowania tego błędu.Panowie z magazynu w każde popołudnie otwierają i zamykają chłodnie(celem wyjęcia bądź włożenia produktu do schłodzenia do -20stC)i po rozmowie z nimi wyszło że przeszkadza im odgłos pracującego agregatu więc go sobie na ten czas odłączają od sieci.W jednostce wew.są natomiast 3 sztuki wentylatorów na 12VDC każdy,więc mimo odłączenia 400V (silnik napędzający agregat)one nadal pracują,napięcie na akumulatorze spada wówczas nawet do 11,7V i to według mnie jest powodem komunikatu o braku napięcia ładowania(drzwi chłodni są otwarte przez pewien czas co skutkuje spadkiem temp. wewnątrz o kilka stopni-wystarczających do automatycznego załączenia się agregatu).Prosze o zweryfikowanie mojego przypuszczenia,pozdrawiam i życzę Wszystkim WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-12-28, 07:42:58 przez samuraj77.)
Po przerwie świątecznej brak komunikatu 7 <brak pracowników magazynu >Dziękuje za zainteresowanie tematem i zamykam.Pozdrawiam
mg napisał(a):Tetaz jest inna moda, Ty ją dyktujesz na tym forum.Tetaz kojaży mi się z narkotykami.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
mg napisał(a):Ale kopie nie mg?klimatolog napisał(a):mg napisał(a):Tetaz jest inna moda, Ty ją dyktujesz na tym forum.Tetaz kojaży mi się z narkotykami.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
mg napisał(a):Do czego pijesz?Daj koniowi picia i siana bo biedak pod wpływem siana się zabiega i serce mu padnie.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
mg napisał(a):Niewiem o jakiego konia ci chodzi!?Wypowiedż w temacie?
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
klimatolog napisał(a):Ile koni widzisz?mg napisał(a):Niewiem o jakiego konia ci chodzi!?Wypowiedż w temacie?
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
białe myszki ? .
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
.Alternator (firmy VALEO)sprawdzony na stanowisku w zakładzie specjalizującym się w tego typu naprawach po wymianie regulatora ze szczotkami.Posiadam miernik do badania stanu baterii pod obciążeniem(bodajże WORMEX)więc jutro ją sprawdzę oraz zobaczę model agregatu i sprawdzę połączenia według Twoich wskazówek.W sumie to też zastanawiałem się nad prostownikiem który by sam sprawdzał napięcie baterii i w razie potrzeby sam ją doładowywał(posiadamy takie ładowarki przy agregatach prądotwórczych)tylko jak zwykle chodzi o koszta![[Obrazek: koah1sk7.gif]](http://img68.imageshack.us/img68/4269/koah1sk7.gif)