Witam wszystkich.
Niestety w moim mieście brakuje specjalistów od klimatyzacji i zostałem przez to zmuszony do podręczenia fachowców z forum
Otóż u pacjenta Vectra C 1.8 po wlączeniu A/C pojawia sie wraz ze wzrostem obrotów dziwny dzwiek( jak przegazuje na postoju, oraz przy ruszaniu pojawia sie od ok 2000rpm i potem ginie po ponad 3000rpm), takie jakby mrauu. Mialem kiedyś podobnie jak mi uciekl plyn od wspomagania. I to pojawia sie jak jest cieplej, jak jest chlodniej, lub zimniejsze auto nie slychac tak tego.
Klimatyzacja chodzi świetnie, wedlug danych z kompa ma cisnienie 1500kPa. Spalanie na postoju oscyluje ok 1,2l/h
Bylem w serwisie i "fachowiec" stwierdził, że zawsze z włączoną klimą będzie słychać tak jakby opór większy dla paska. I żeby to olac i smigac.
Tutaj filmik z pracy:
http://www.youtube.com/watch?v=quM3sQ22tP0
Co byście powiedzieli na taką przypadlość?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-07-09, 21:54:07 przez Dejvo.)
Niestety w moim mieście brakuje specjalistów od klimatyzacji i zostałem przez to zmuszony do podręczenia fachowców z forum
Otóż u pacjenta Vectra C 1.8 po wlączeniu A/C pojawia sie wraz ze wzrostem obrotów dziwny dzwiek( jak przegazuje na postoju, oraz przy ruszaniu pojawia sie od ok 2000rpm i potem ginie po ponad 3000rpm), takie jakby mrauu. Mialem kiedyś podobnie jak mi uciekl plyn od wspomagania. I to pojawia sie jak jest cieplej, jak jest chlodniej, lub zimniejsze auto nie slychac tak tego.
Klimatyzacja chodzi świetnie, wedlug danych z kompa ma cisnienie 1500kPa. Spalanie na postoju oscyluje ok 1,2l/h
Bylem w serwisie i "fachowiec" stwierdził, że zawsze z włączoną klimą będzie słychać tak jakby opór większy dla paska. I żeby to olac i smigac.
Tutaj filmik z pracy:
http://www.youtube.com/watch?v=quM3sQ22tP0
Co byście powiedzieli na taką przypadlość?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY