Po podłączeniu maszynerii wysokie skacze od 12-17bar a niskie 3-5b a średnie 7,5
Możecie coś z tego wywnioskować?
Dlaczego słabo chłodzi?
Możecie coś z tego wywnioskować?
Dlaczego słabo chłodzi?
|
Po podłączeniu maszynerii wysokie skacze od 12-17bar a niskie 3-5b a średnie 7,5
Możecie coś z tego wywnioskować? Dlaczego słabo chłodzi?
Za wysokie niskie ciśnienie.
Wnioskuje że jest Ci potrzebna wizyta u fachowca i potrzebna Ci też rezygnacja z własnych poszukiwań z powodu brakującej Tobie wiedzy. Pozdrawiam Cię serdecznie.
Diagnozowanie usterek mechanicznych i elektronicznych naprawy układów klimatyzacji - klimatyzacja samochodowa - Sandomierz
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-11-17, 14:55:57 przez agrobim.)
agrobim napisał(a):Wnioskuje że jest Ci potrzebna wizyta u fachowca i potrzebna Ci też rezygnacja z własnych poszukiwań z powodu brakującej Tobie wiedzy. Pozdrawiam Cię serdecznie. AMEN - nic dodać nic ująć.
A może układ posiada regulację wydajności.A w takich te skoki ciśnienia to rzecz normalna.Napuść na wagę czynnika z tabliczki znamionowej.I dopiero opisz wnioski.Podając temperatury i ciśnienia.Tylko w takiej sytuacji ktoś z forum może tobie pomóc.Nawet nie wiadomo z jakim czynnikiem mamy do czynienia.A już są opinie.Przykro mi to czytać.Panowie z doświadczeniem.Wasze opinie nie mając pojęcia z jakim czynnikiem mamy do czynienia.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-11-17, 19:16:03 przez klimatolog.)
klimatolog napisał(a):Wasze opinie nie mając pojęcia z jakim czynnikiem mamy do czynienia.samochód jest z 1998 roku więc układ napełniony powinien byc R134a. Układ klimatyzacji nie posiada sprężarki o zmiennym wydatku a regulacja odbywa się tutaj tylko i wyłącznie za pomocą załącz/wyłącz sprzęgło. gajdek419 napisał(a):klimatolog napisał(a):Wasze opinie nie mając pojęcia z jakim czynnikiem mamy do czynienia.samochód jest z 1998 roku więc układ napełniony powinien byc R134a. gajdek419 napisał(a):Panie gajdek419 Twierdzenie powinien jes mało przekonujące.Jeśli mamy do czynienia z czynnikiem r 134-a to praca urządzenia (parownika)W zakresach temperaturowych odczytywanych na manometrach pomiędzy 10 a 20 stopni jest jak najbardziej prawidłową pracą takiego systemu z regulowaną wydajnością on- off sprężarki.Za pomocą sprzęgła które steruje odpowiedni w zakresach presostat.Dlaczego słabo chłodzi?(Filtry-oraz stan czynnika do sprawdzenia w pierwszej kolejności)klimatolog napisał(a):Wasze opinie nie mając pojęcia z jakim czynnikiem mamy do czynienia.samochód jest z 1998 roku więc układ napełniony powinien byc R134a.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
czynnik bylo 700g to duzo czy malo? ostatni raz serwis byl 6lat temu
a ha a niskie to jest 1.5 do 3 przejezeczylem sie
Jestem przekonany że teraz na pewno Ci chłodzi między 3-5 stopni
odzyskali 700g nabili 900g
Klima na dal pracuje cyklicznie niskie 1,5-3b środkowe 7,5 wysokie 12 do 17barów Nadal słabiutko chłodzi. Mówią ze ok. Czy 200g mogło ulotnić się w 7lat użytkowania? To nie dużo?
a w zimie mam co chwile klime wlaczac co ile i na ile zeby jej nie uszkodzic?
...ja wiem dlaczego tak sie dzieje napisz do mnie to ci od razu rozwiąże ten problem.
|