Jestem nowy na forum, więc pierwsze chcę wszystkich przywitać. Witajcie
Mam problem z małą wydajnością klimatyzacji w escorcie 2.0 16V z 1996r. Gdy temperatura na zewnątrz wynosi ponad 30 stopni, z kratek leci 14-15 stopni. Gdy temperatura otoczenia spadnie do ~25stopni, poleci z kratek ok 10st. Co jeszcze zauważyłem, gdy jadę, temperatura z kratek spada o 2-3 st, jakby sprężarka nie wydalała na wolnych obrotach.
Klima była niesprawna jak kupiłem auto, po roku zacząłem naprawiać. Pospawałem przewód, wymieniłem skraplacz oraz osuszacz. Nabiłem 800g czynnika i klima wystartowała. Chodziła 2 dni, padła sprężarka, tzn łożysko. Miałem drugą sprawną, wymieniłem i jest jak jest.
Nabijałem 2 tygodnie temu, dziś odzyskałem czynnik i nabiłem ponownie, myślałem, że ubyło, ale nie. Klima szczelna.
Na podłączonej maszynie odpaliłem klimę, ciśnienie na LP 2,5 bara, na HP prawie 20. Czy są one prawidłowe?
Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.
Mam problem z małą wydajnością klimatyzacji w escorcie 2.0 16V z 1996r. Gdy temperatura na zewnątrz wynosi ponad 30 stopni, z kratek leci 14-15 stopni. Gdy temperatura otoczenia spadnie do ~25stopni, poleci z kratek ok 10st. Co jeszcze zauważyłem, gdy jadę, temperatura z kratek spada o 2-3 st, jakby sprężarka nie wydalała na wolnych obrotach.
Klima była niesprawna jak kupiłem auto, po roku zacząłem naprawiać. Pospawałem przewód, wymieniłem skraplacz oraz osuszacz. Nabiłem 800g czynnika i klima wystartowała. Chodziła 2 dni, padła sprężarka, tzn łożysko. Miałem drugą sprawną, wymieniłem i jest jak jest.
Nabijałem 2 tygodnie temu, dziś odzyskałem czynnik i nabiłem ponownie, myślałem, że ubyło, ale nie. Klima szczelna.
Na podłączonej maszynie odpaliłem klimę, ciśnienie na LP 2,5 bara, na HP prawie 20. Czy są one prawidłowe?
Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY