witam wszystkich ....
dzisiaj wziąłem się za klimę w samochodzie , posiadam odpowiedni sprzęt , podłączyłem i uzyskałem :
ON silnik - L 2,8bar , H 14,3 bar
OFF silnik - L 3,6bar , H 9 bar
Sytuacja wyglada tak , że w momencie uruchomienia silnika i wł. klimy wieje zimnym , lecz za słabo ,jednak po przejechaniu jakiś 5 km temperatura nawiewu znacznie spada i utrzymuje się lecz nadal wydaje mi sie że za słabo ( musi chodzic na max wentylator by dawało jakiś efekt ) . Natomiast pod maską sprężarka jak się właczy tak chodzi non stop , nie ważne czy jest ciepło czy zimno na zewnatrz , wentylator skraplacza również chodzi non stop . Z moca silnika niestety tez jest ciężko , żeby ruszyć spod światel muszę dość dobrze przygotowac sie do tego i wcisnąc gaz przed puszczeniem sprzęgła . Czym to może być spowodowane , jakieś sugestie ???
Przed sprawdzeniem ciśnień myślałem że w układzie jest zbyt mała ilośc czynnika lecz pomiary rozwiały moje watpliwości .
Aaa i zdarzyło mi się , nawet kilka razy że w upale nie chciała sie klima włączyć , wciskam guzik i nic , zero reakcji z obniżeniem wolnych obrotów silnika, dopiero po kilku wcisnięciach i wyciśnięciu "czuć " że się sprężarka włącza i wtedy juz chodzi .
Prosze o pomoc , bo w samochodówce jestem lewy .
Chciałbym jeszcze dodać że to Alfa Romeo 145 1.9TD z 1997 roku.
Proszę o poradę , nikt nie jest wstanie okreslić problemu ???
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2008-07-04, 06:13:48 przez czupus.)
dzisiaj wziąłem się za klimę w samochodzie , posiadam odpowiedni sprzęt , podłączyłem i uzyskałem :
ON silnik - L 2,8bar , H 14,3 bar
OFF silnik - L 3,6bar , H 9 bar
Sytuacja wyglada tak , że w momencie uruchomienia silnika i wł. klimy wieje zimnym , lecz za słabo ,jednak po przejechaniu jakiś 5 km temperatura nawiewu znacznie spada i utrzymuje się lecz nadal wydaje mi sie że za słabo ( musi chodzic na max wentylator by dawało jakiś efekt ) . Natomiast pod maską sprężarka jak się właczy tak chodzi non stop , nie ważne czy jest ciepło czy zimno na zewnatrz , wentylator skraplacza również chodzi non stop . Z moca silnika niestety tez jest ciężko , żeby ruszyć spod światel muszę dość dobrze przygotowac sie do tego i wcisnąc gaz przed puszczeniem sprzęgła . Czym to może być spowodowane , jakieś sugestie ???
Przed sprawdzeniem ciśnień myślałem że w układzie jest zbyt mała ilośc czynnika lecz pomiary rozwiały moje watpliwości .
Aaa i zdarzyło mi się , nawet kilka razy że w upale nie chciała sie klima włączyć , wciskam guzik i nic , zero reakcji z obniżeniem wolnych obrotów silnika, dopiero po kilku wcisnięciach i wyciśnięciu "czuć " że się sprężarka włącza i wtedy juz chodzi .
Prosze o pomoc , bo w samochodówce jestem lewy .
Chciałbym jeszcze dodać że to Alfa Romeo 145 1.9TD z 1997 roku.
Proszę o poradę , nikt nie jest wstanie okreslić problemu ???
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
